Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg sitter å funderer litt på sommern jeg, jeg å ungene har så lyst å reise til Danmark i sommer. Men er litt usikker på hvordan sommern blir da, jeg er gravid og har termin 4 september. Blir jo kjøring en hel dag da, orker jeg det mon tro hehe

Andre som har reist på feri godt gravide før?

Trenger å høre litt erfaringer her =)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262560-ferie-til-sommern/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi satt på denne tiden i fjor og skulle bestemme ferie. Vi fantaserte om både Finland, Sverige og Danmark.

Sommeren i fjor husker vel de fleste av oss... Varm og deilig...men akk så slitsom for noen av oss høygravide. Jeg hadde termin 1. august.

Jeg er glad for at fantasiene ble med fantasier for å si det sånn. Jeg orket knapt å sette meg i bilen. Å gå på butikken som ligger 100 meter unna, i 30 grader og steikende sol var en prøvelse.

Men, jeg vet samtidig at formen min var mye bedre i begynnelsen av juni, så da kunne nok en tur vært greit.

Jeg tror jeg ville sett an formen framover før jeg bestemte meg hadde jeg vært deg. Og hvis dere bestemmer dere for å dra, så kanskje dra tidlig på sommeren hvis det er mulig. Du har jo en måned mer å "gå på " enn jeg hadde sett i forhold til sommerferietiden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262560-ferie-til-sommern/#findComment-2103131
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...