Gjest prust Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 På kontormøtet i dag fikk vi presentert årets kontormøtedatoer, inkludert julebordet.... Følte meg helt kvalt jeg - at en i midten av januar skal fastsette dato for julebordet!!! Hadde vi vært mange ansatte, så _kunne_ jeg forstått det - men vi er fem.... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Det var tidlig ja... Blir helt svett ved tanken. Snakk om langtidsplanlegging.... 0 Siter
Sofline Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Blir helt svett ved tanken. Snakk om langtidsplanlegging.... De har kanskje tenkt til å bestille lokale et populært sted? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 De har kanskje tenkt til å bestille lokale et populært sted? Nei....sjefen er ikke så veldig kreativ...men han liker forutsigbarhet og langtidsplanlegging. Regner med at han bestiller plass til oss i begynnelsen av desember! 0 Siter
Sofline Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Nei....sjefen er ikke så veldig kreativ...men han liker forutsigbarhet og langtidsplanlegging. Regner med at han bestiller plass til oss i begynnelsen av desember! Hehe... 0 Siter
Mista nikket Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Han er kanskje av den typen som tenker "bra for alt som er gjort":-) 0 Siter
Piraye Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Voisann..... Litt drøyt, men lever nok strikt etter "Hvorfor gjøre imorgen det du kan gjøre idag?" 0 Siter
flisa Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Jeg syns det høres smart ut jeg! Så booker ingen andre noe annet når høsten kommer. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Skal man ha julebord på et populært sted i Oslo må man bestille tidlig på året (men kanskje ikke om man bare er fem). Når datoen først er bestemt, er det jo bare å gå ut med den? Jeg vet også allerede datoen for julebordet i år... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.