Gå til innhold

Vondt i øyet!

Gjest dårlig timing faktisk

Anbefalte innlegg

Gjest dårlig timing faktisk
Skrevet

Hjelp, jeg har så vondt i det ene øyet, har hatt det i hele dag. Det er i kanten, og når jeg ser til siden presser det liksom på. Kjennes nesten ut som om det er noe rusk bak øye-eplet. Øyet er helt rødt og det renner tårer titt og ofte. Gjør vondt å se.

Må jeg til lege med dette tro??

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Bruk Kloramfenikol salve om du har. Om ikke, ville jeg ventet en dag og sett om det ble bedre og så gått til lege. Er du ofte plaget med dette?

Skrevet

Gå til legen. Det kan være noe helt uskyldig, men det kan også være noe som trenger raskt behandling. Jeg ville ikke tatt sjansen med synet.

Skrevet

Jeg har hatt det samme og gikk til optikeren (da jeg bruker linser). De kunne ikke finne noe galt og sa at det muligens var en strekt muskel i øyet.

Best å sjekke ut ting som relaterer til synet, tenker jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...