Gå til innhold

FU: Hva er din største svakhet? (mat & drikke)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det eneste jeg kan komme på er sjokolade. Det MÅ jeg ha to uker i måneden. De andre to ukene syns jeg også sjokolade er godt, men jeg MÅ ikke ha det.

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Cinnamona

3

• Ugga Bugga

3

• fuji1365380447

2

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg tror ikke jeg har noen svakheter. Bortsett fra kaffe, så er det ingenting jeg MÅ ha hver dag.

Skrevet

Har en svakhet for marsmellows og rødvin...

Ikke samtidig, håper jeg?

:)

Skrevet

Fløtegratinerte poteter med hvitløk og biff.Får vann i munnen mens jeg lager det.....

*sikle*

Skrevet

Jeg er altfor glad i is! Gode desserter er heller ikke å forakte.

kaffe som mange nevner er vel ingen svakhet. Jeg må også ha min morgenkaffe og drikke kaffe til lunsj. Men dagskvoten er sjelden mer enn tre kopper, Har kuttet ut kaffe etter arbeidstid.

Skrevet

Drikke: rødvin og juice (Tropicana)

Mat: Salt snacks! Har aldri vært spesielt glad i sjokolade, men potetgull og ostepop osv....mmm

Gjest slankiss
Skrevet

Jeg er altfor glad i is! Gode desserter er heller ikke å forakte.

kaffe som mange nevner er vel ingen svakhet. Jeg må også ha min morgenkaffe og drikke kaffe til lunsj. Men dagskvoten er sjelden mer enn tre kopper, Har kuttet ut kaffe etter arbeidstid.

Kaffe er ingen svakhet nei, men sånn sunnhetsmessig er ike cappuccino med melkefett noe særlig bra å ha for mye i seg.

Har derimot kutta til maks 2 kopper om dagen. Og av alle typer kaffetyper (latte, mocca osv) er ikke cappuccino den aller verste,

Trøster meg også med at nescafe sine kaffedrikker inneholder mindre kalorier enn de du får kjøpt på kafé.

Hehe :)

Skrevet

I tilfeldig rekkefølge: Kaffe mocca, Prince mild, Cola light og sjokolade.

:-S

tzatziki1365380058
Skrevet

Brus. Jeg ELSKER brus. Jeg blir alltid litt snurt når folk ler og sier jeg er colaman, og begynner å snakke om hvordan de er glad for at de ikke tar brus ubevisst i hylla, bare fordi de er avhengig. Jeg elsker smaken av brunbrus. Jeg elsker sprudlingen. Jeg trenger ikke særlig mye, jeg synes bare det er skikkelig DEILIG. Nå skal det sies at dette gjelder pepsi, og cola. Jeg har ingen interesse for tab, eller de mange av-artene. De smaker vondt.

Jeg må (dessverre) signere denne...

"rødme"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...