Gjest Den sorte enke Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Jeg fikk ikke med meg hva de sa på nyhetene om meditasjon i går... Noen som fikk med seg hva dette gjaldt? 0 Siter
Gjest Nicole-85 Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Prøv å se på nrk.no og se nyhetene der. hvis du har mulighet. mediterer du? 0 Siter
Gjest Den sorte enke Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Prøv å se på nrk.no og se nyhetene der. hvis du har mulighet. mediterer du? Takk for tipset! Ja...jeg mediterer...ikke så jevnlig som jeg burde...kompenserer med yoga innimellom...det passer som regel bedre inn i "familierytmen"... Plugger da inn øreplugger mens familien ser på TV eller noe sånt. Meditasjon er kjempebra...men det kreves litt bedre ro rundt det... 0 Siter
leda Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Det omhandler evt. oppstart av et såkalt universitet på Nordkisa. http://www.eub.no/artikkel.asp?Artid=151526 0 Siter
Gjest Den sorte enke Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Det omhandler evt. oppstart av et såkalt universitet på Nordkisa. http://www.eub.no/artikkel.asp?Artid=151526 Takk for dette! 0 Siter
Gjest Nicole-85 Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Takk for tipset! Ja...jeg mediterer...ikke så jevnlig som jeg burde...kompenserer med yoga innimellom...det passer som regel bedre inn i "familierytmen"... Plugger da inn øreplugger mens familien ser på TV eller noe sånt. Meditasjon er kjempebra...men det kreves litt bedre ro rundt det... Jeg driver også med meditasjon og yoga. Har en datter på ett år, så jeg prøver å passe det inn i de timene hun sover på dagen.trener også styrketrening. Har en dvd som jeg gjør yoga til. det er virkelig medisin for sinnet, det samme med meditasjon, men det har jeg bare gjort et par ganer. For å få sove bruker jeg tilfluktsstedmeditasjon. Er familien din stor? 0 Siter
Gjest Nicole-85 Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Takk for tipset! Ja...jeg mediterer...ikke så jevnlig som jeg burde...kompenserer med yoga innimellom...det passer som regel bedre inn i "familierytmen"... Plugger da inn øreplugger mens familien ser på TV eller noe sånt. Meditasjon er kjempebra...men det kreves litt bedre ro rundt det... Vet du forresten om noen bra sider på internett om yoga og meditasjon.? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.