Gå til innhold

Får ikke ut CD-rom-plata!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å brenne bilder her, plutselig sier et vindu at det ikke er noen CD puttet inn, og luka går ikke an å få åpnet manuelt...

Hva skjer?? Det er litt krise om den blir sittende der..

Skrevet

Slå av og på pc'n, om det ikke er noen krise at brenningen avbrytes da.

Skrevet

Slå av og på pc'n, om det ikke er noen krise at brenningen avbrytes da.

Trodde man ikke skulle slå av med CD i?

Skrevet

Putt en knappenål e.l inn i det bittelille hullet på cr-romen. Da åpnes den i allefall.

Skrevet

Trodde man ikke skulle slå av med CD i?

Spiller ingen rolle, ungene gjør det stadig vekk. Jeg har dog lært at man ikke skalflytte dvd-spillere med plate i etter som laseren da ikke står i hvilestilling og dermed lettere går istykker. :o( Det er sikkert det samme med pc, men du har vel ikke tenkt å lempe maskina rundt halve huset. :o)

Skrevet

Spiller ingen rolle, ungene gjør det stadig vekk. Jeg har dog lært at man ikke skalflytte dvd-spillere med plate i etter som laseren da ikke står i hvilestilling og dermed lettere går istykker. :o( Det er sikkert det samme med pc, men du har vel ikke tenkt å lempe maskina rundt halve huset. :o)

OK, da forsøkte jeg å restarte og det ser ut til å ha løst saken ;-)

*puh* Takk!

Caloni Makaroni
Skrevet

OK, da forsøkte jeg å restarte og det ser ut til å ha løst saken ;-)

*puh* Takk!

Som NeaNoor sier, så bør du prøve en binders eller liknende i det bittelille hullet foran på dvd-spilleren. Det er jo greit nok for en gangs skyld å restarte for å få den ut, men det blir nok irriterende om det skjer flere ganger ;)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det enkleste å forsøke aller først er å gå inn på "Min datamaskin", høyreklikke CD-ROM-stasjonen og velge "Åpne". Det pleier gjøre susen her når ikke utløserknappen reagerer. Bare litt info til neste gang det samme skjer. :-)

Skrevet

Det enkleste å forsøke aller først er å gå inn på "Min datamaskin", høyreklikke CD-ROM-stasjonen og velge "Åpne". Det pleier gjøre susen her når ikke utløserknappen reagerer. Bare litt info til neste gang det samme skjer. :-)

Gikk ikke. :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Gikk ikke. :-)

Ah, skjønner. Hittil har det nesten alltid virket hos meg. Har vært nødt til å ty til bindersen noen få ganger, men aldri vært nødt til å restarte så vidt jeg husker (men så har jeg en elendig hukommelse, haha).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...