Gå til innhold

Åse Linda Tynning i tv2

Anbefalte innlegg

Gjest For mange år siden
Skrevet

Er hun gift med, eller skilt fra Svein Tore? Grunnen til at jeg spør, er at hun ser ut til å ha kutta ut Bergestuen-navnet.

Fortsetter under...

Skrevet

De er for lengst skilt og etablert med nye partnere begge to.

Og mens de var gift, het begge Tynning Bergestuen. De tok hverandres navn.

Skrevet

De er for lengst skilt og etablert med nye partnere begge to.

Og mens de var gift, het begge Tynning Bergestuen. De tok hverandres navn.

Nei, bare han som er etablert med ny partner (han er gift på nytt). Hun er single.

Skrevet

Nei, bare han som er etablert med ny partner (han er gift på nytt). Hun er single.

Dæven, da husker jeg feil. Mener hun ankom til en premiere eller noe med ny mann.

Men a propos: Så det var noen som lurte på famlieforholdene til Ingunn Yssen her om dagen, og hun har en voksen datter med sin eksmann Kjetil Try. Er det ikke en reklamemann ved det navn, vet du om det er han?

Og hun bor sammen med faren til sin 2-åring nå.

Skrevet

Dæven, da husker jeg feil. Mener hun ankom til en premiere eller noe med ny mann.

Men a propos: Så det var noen som lurte på famlieforholdene til Ingunn Yssen her om dagen, og hun har en voksen datter med sin eksmann Kjetil Try. Er det ikke en reklamemann ved det navn, vet du om det er han?

"Er det ikke en reklamemann ved det navn, vet du om det er han?"

Det er samme mann, ja.

Annonse

Skrevet

"Mener hun ankom til en premiere eller noe med ny mann."

Det går an å date, vet du. :o)

"..Kjetil Try. Er det ikke en reklamemann ved det navn, vet du om det er han?"

Ja, det er han.

Skrevet

"Er det ikke en reklamemann ved det navn, vet du om det er han?"

Det er samme mann, ja.

Takk, takk.

Skrevet

"Mener hun ankom til en premiere eller noe med ny mann."

Det går an å date, vet du. :o)

"..Kjetil Try. Er det ikke en reklamemann ved det navn, vet du om det er han?"

Ja, det er han.

Jeg takker.

Joda, det går an å kommme med følge, men jeg trodde jeg hadde lest at hun hadde funnet seg en ny. Men jeg surrer fælt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...