Gjest For mange år siden Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Er hun gift med, eller skilt fra Svein Tore? Grunnen til at jeg spør, er at hun ser ut til å ha kutta ut Bergestuen-navnet. 0 Siter
Babette Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 De er for lengst skilt og etablert med nye partnere begge to. Og mens de var gift, het begge Tynning Bergestuen. De tok hverandres navn. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 De er for lengst skilt og etablert med nye partnere begge to. Og mens de var gift, het begge Tynning Bergestuen. De tok hverandres navn. Nei, bare han som er etablert med ny partner (han er gift på nytt). Hun er single. 0 Siter
Babette Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Nei, bare han som er etablert med ny partner (han er gift på nytt). Hun er single. Dæven, da husker jeg feil. Mener hun ankom til en premiere eller noe med ny mann. Men a propos: Så det var noen som lurte på famlieforholdene til Ingunn Yssen her om dagen, og hun har en voksen datter med sin eksmann Kjetil Try. Er det ikke en reklamemann ved det navn, vet du om det er han? Og hun bor sammen med faren til sin 2-åring nå. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Dæven, da husker jeg feil. Mener hun ankom til en premiere eller noe med ny mann. Men a propos: Så det var noen som lurte på famlieforholdene til Ingunn Yssen her om dagen, og hun har en voksen datter med sin eksmann Kjetil Try. Er det ikke en reklamemann ved det navn, vet du om det er han? Og hun bor sammen med faren til sin 2-åring nå. "Er det ikke en reklamemann ved det navn, vet du om det er han?" Det er samme mann, ja. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Dæven, da husker jeg feil. Mener hun ankom til en premiere eller noe med ny mann. Men a propos: Så det var noen som lurte på famlieforholdene til Ingunn Yssen her om dagen, og hun har en voksen datter med sin eksmann Kjetil Try. Er det ikke en reklamemann ved det navn, vet du om det er han? Og hun bor sammen med faren til sin 2-åring nå. "Mener hun ankom til en premiere eller noe med ny mann." Det går an å date, vet du. ) "..Kjetil Try. Er det ikke en reklamemann ved det navn, vet du om det er han?" Ja, det er han. 0 Siter
Babette Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 "Er det ikke en reklamemann ved det navn, vet du om det er han?" Det er samme mann, ja. Takk, takk. 0 Siter
Babette Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 "Mener hun ankom til en premiere eller noe med ny mann." Det går an å date, vet du. ) "..Kjetil Try. Er det ikke en reklamemann ved det navn, vet du om det er han?" Ja, det er han. Jeg takker. Joda, det går an å kommme med følge, men jeg trodde jeg hadde lest at hun hadde funnet seg en ny. Men jeg surrer fælt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.