Gå til innhold

Operert visdomstann - det blør og blør

Anbefalte innlegg

Gjest tippsiii
Skrevet

Jeg opererte ut en visdomstann for noen timer siden. På informasjonsarket jeg fikk fra tannlegen står det at det er normalt med litt blødning idet bedøvelsen går ut.

Nå har det gått tre timer siden operasjonen (såret ble sydd), og det blør masse! Jeg sitter og biter på steril kompress, men det blir fullt av blod med en gang og hele munnen er full av blod og slim (det føles iallfall sånn). Bedøvelsen sitter fortsatt i, og det har blødd siden jeg dro fra tannlegen.

Er dette normalt? Er litt nervøs :(

Skrevet

Jeg blødde i mange timer, sluttet ikke før jeg tok ut kompresset.

Skrevet

Hvis du synes det blør mer enn det tannlegen har angitt som forventet får du ringe ham og spørre om du skal komme tilbake.

Men det er vanlig å blø ca en døgn vil jeg tro. Ubehagelig er det!

Skrevet

Hei...jeg opererte også ut en tann i går. Det blødde litt etter jeg fjernet kompressen etter 20 min som angitt, men ikke så mye at det føltes som om hele munnen er full. Du har ikke bitt deg i kinnet da, siden bedøvelsen fortsatt virker? Ta en tlf til tannlegen du - like greit å sjekke for sikkerhetsskyld. Kan jo hende et av stingene har gått opp også.

Lykke til.

Skrevet

Litt sent nå kanskje, men sug på isbiter kan hjelpe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...