Mary Poppins Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Jeg skal dekke en vegg som er 40kvm, den må dekkes i noe hvitt. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe filt men det er visst ikke så lett å få tak i tror jeg, hva annet kan jeg bruke? Jeg har tenkt på hvitt bomullsstoff men jeg er litt redd for at det ikke vil være dekkende nok. Hva tror dere? 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Er det permanent eller bare for en fest eller noe? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Skrevet 18. januar 2007 Er det permanent eller bare for en fest eller noe? Bare for to dager 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Bare for to dager Hvite papirduker? De koster i alle fall ikke all verden. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Skrevet 18. januar 2007 Hvite papirduker? De koster i alle fall ikke all verden. Hmm sletts ingen dum idé, jeg er bare redd de ikke er holdbare nok... Men takk for tips, det skal vurderes 0 Siter
Gjest stoff på nettet Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Hmm sletts ingen dum idé, jeg er bare redd de ikke er holdbare nok... Men takk for tips, det skal vurderes Er det bakgrunn om du skal ta bilder? Så må det være uten mønster. 0 Siter
Gjest ferskentre Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 På Europris har de hatt vervøs velour til 50 kr for 5 meter. 150 bred, ikke sikker. Strykefritt også. Kan bruke det til duker etterpå. Hadde hvitt og sølvfarget. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.