Gå til innhold

Hull i murveggen

Anbefalte innlegg

sunnie1365380407
Skrevet

Holder på å bli gæren av å henge opp bilder på murveggen her. Skulle henge opp to bilder på soverrommet, men feilberegna stiften, og da jeg skulle trekke den ut fra veggen så smuldrer det ut et helt lite hull i veggen med det samme. Så nå har jeg et pent lite grått murhull i den ellers hvite veggen min.

Noen tips til hvordan jeg kan få dekket det igjen?

Leiligheten er helt ny, så det skal ikke være noe fuktighet eller noe i den...

Skrevet

Du kan bruke akrylmasse som er overmalbar. Da er det bare å tett igjen og male over med murmalling. Blir så fint atte:-)

sunnie1365380407
Skrevet

Sparkel?

takker for svarene, skal prøve å få fikset på det :)

Skrevet

Du kan bruke akrylmasse som er overmalbar. Da er det bare å tett igjen og male over med murmalling. Blir så fint atte:-)

Hvis hullet er stort vil det være vanskelig å få overflaten fin med kun akrylmasse. Det er enklere å jobbe med finkornet sparkel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...