sunnie1365380407 Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Holder på å bli gæren av å henge opp bilder på murveggen her. Skulle henge opp to bilder på soverrommet, men feilberegna stiften, og da jeg skulle trekke den ut fra veggen så smuldrer det ut et helt lite hull i veggen med det samme. Så nå har jeg et pent lite grått murhull i den ellers hvite veggen min. Noen tips til hvordan jeg kan få dekket det igjen? Leiligheten er helt ny, så det skal ikke være noe fuktighet eller noe i den... 0 Siter
mrxx Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Du kan bruke akrylmasse som er overmalbar. Da er det bare å tett igjen og male over med murmalling. Blir så fint atte:-) 0 Siter
sunnie1365380407 Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Skrevet 18. januar 2007 Sparkel? takker for svarene, skal prøve å få fikset på det 0 Siter
petter smart Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Du kan bruke akrylmasse som er overmalbar. Da er det bare å tett igjen og male over med murmalling. Blir så fint atte:-) Hvis hullet er stort vil det være vanskelig å få overflaten fin med kun akrylmasse. Det er enklere å jobbe med finkornet sparkel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.