Gå til innhold

Innvandring: Barna mine ble skremte...

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Svart bilsalg for opptil 90 mill".

"Tre brødre siktet".

Bruktbilselgere anmelder sine egne for lureri, da er det ille!!

Etter taxiskandalen med 20% av bransjen i Oslo innblandet, er det ikke urealistisk statistisk at mosen er full av ugler.

Mange av de eier hele fabrikker, f eks mursteinfabrikker i pakistan hvor de også holder slaver. Pakistan er kjent internasjonalt for å være bunnkorrupt, innbyggerne notoriske kvinnemishandlere (80% av voksne kvinner blir jevnlig mishandlet i flg det pakistanske kvinnedepartementet). Politiet er verre enn kriminelle og bare 2% av de yrkesaktive betaler skatt. BNP er halvparten av nabolandet India. Den ultimate forretningsmann er drosjesjåfør eller skomaker. Av de som kommer hit av voksne på "familiegjenforening" har bare 7% utdannelse ut over 6 år pakistansk folkeskole i flg den norske ambassaden. Hvor er den velutdannete innvandrer?

Skeptisk? Nei, bare bunnløst naiv, sier Ola Nordmann, som soler seg i sin berømmelse verden over for sin dumhet og rikdom.

Gro H Bruntland har i sin tid skriftlig forbudt å formidle personlige erfaringer i media, alt negativt skal dokumenteres. Jeg skal si i fra når kjeltringer og smuglere begynner å levere regnskaper i Brønnøysund. Inntil da får jungeltrommene og gjengene herje fritt, uten ubehagelig innblanding fra media.

Antallet gjengmedlemmer nærmer seg 4 tusen i Oslo, med stort og smått, mye av det veldig smått. Antallet løsnede skudd i kriminell hensikt er fordoblet siden i fjor. Det skal bli moro.

Og dette er bare det som kan dokumenteres.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=180563

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bruktbilnæringa er vel en av de mest kriminelle næringene som finnes der ute.

Det er i den bransjen de kriminelle havner når de blir for gamle til å skyte på hverandre.

Av den tidligere Tveita-gjengen driver vel flertallet i dag innen bruktbilhandelen.

Skrevet

Jeg har over mange år fått et godt kjennskap til disse brødrene gjennom felles interesser (ikke bruktbilsalg:-)

Og jeg har tidligere på DOL brukt disse som eksempler på såkalte "godt integrerte innvandrere" - som viser seg likevel ikke å være det, uten at jeg skal gå nærmere inn på akkurat det i denne saken.

Men det som også er interessant å være klar over her, er at disse brødrene er blant de mest innflytelsesrike i det største (i hvert fall når det gjelder penger og makt) pakistanske miljøet i Norge.

De omgås nært (og har sammenfallende foretninsmessige interesser) med blant annet en høyt profilert høyrepolitiker med pakistansk bakgrunn, som driver egen restaurant i Oslo.

De har derfor stor innflytelse også i det politiske pakistanske miljøet i Norge.

Og jeg kjenner til at deres formue ikke bare kan misstenkes komme fra svart bruktbilsalg, men også andre aktiviteter som har vesentlig større strafferammer enn det de nå er anklaget for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...