Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke lest resten av tråden, men jeg har akkurat opprettet konto i http://www.yabank.no. Samme betingelser som Skandiabanken,- 250 kroner i året, og alt ellers gebyrfritt. Og så slipper du sertifikatordningen til Skandiabanken. Den har også betydelig høyere rente. Jeg har bare flyttet over sparepengene mine dit, for jeg orker ikke bytte "kort-konto" ennå.

Hvis du leser resten av tråden så ser du at jeg har gjort akkurat det samme. Det gikk uten problem :o)

Jeg ble så forbannet at jeg nesten sprakk da jeg ikke kunne få kort der uten masse tull.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

21

• keinstein

4

• nick

3

• hidi, the scorpion

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg fikk konto der for såvidt over 5 år siden. Da var det krav om minstelønn eller 15.000 på konto, så helt nytt er det nok ikke.

Husker det irriterte meg grenseløst da jeg var rundt 16 og jeg ikke fikk ha konto der bare fordi jeg var under 18.

Det er mye dumme greier. Bankene er jo en servicebedrift, det er ikke vi som skal ha masse jobb med dem.

Skrevet

Jepp, de sjekker bare idet kortbestillingen går igjennom. Så la pengene stå inne i et døgns tid eller noe slikt etter du bestiller kortet, så burde det gå helt fint.

Men nå bestilte jeg konto og kort i yabanken. Der fikk jeg uten problem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...