Gå til innhold

Rund om kringklut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det selger Nille nå om dagen. "Rund om kringklut" altså. Skal tro hva de kan brukes til? Koster 10,- for 3 stk og de er laget av viskose.

Skrevet

... mens Kid interiør selver Spare Sau trekkstopper. Det er bilde av den i ei brosjyre, men jeg klarer ikke gjette hva den skal brukes til.

Skrevet

... mens Kid interiør selver Spare Sau trekkstopper. Det er bilde av den i ei brosjyre, men jeg klarer ikke gjette hva den skal brukes til.

Spare Sau trekkstopper!? Har du bilde av det, for jeg skjønner jaggu ikke hva det kan være - seriøst ass!

Skrevet

Søte! Men hva gjør de? Henger de sammen?

Stopper trekken????

Skrevet

Stopper trekken????

Aha! Nå skjønner jeg hva det er! De henger sammen og skal settes foran døra for at det ikke skal trekke fra under den fra en kald gang! *Hehe*

Skrevet

Trekkstopper= stopper trekken. De passer vel på glipa i døra så ikke den fæle kalde lufta sniker seg inn da.

Veldig kule forresten. Jeg tror jeg vil ha sånn.

Skrevet

Aha! Nå skjønner jeg hva det er! De henger sammen og skal settes foran døra for at det ikke skal trekke fra under den fra en kald gang! *Hehe*

Min sterkeste teori hittil har også gått på det med å stoppe trekken. Men jeg tenkte kanskje at de skulle dyttes inn i ventilene så man slapp all den ekle, friske lufta?

Har uansett bestemt meg for å stikke innom Kid på lørdag for å sjekke det med ekspertisen.

Skrevet

Min sterkeste teori hittil har også gått på det med å stoppe trekken. Men jeg tenkte kanskje at de skulle dyttes inn i ventilene så man slapp all den ekle, friske lufta?

Har uansett bestemt meg for å stikke innom Kid på lørdag for å sjekke det med ekspertisen.

*Hehe* Kom med en oppdatering da! Men jeg er 99% sikker på at jeg har rett. :o)

Skrevet

Jammen fant jeg ikke bilde også!

Det er

de små luringene nederst til høyre på siden.

http://www.kid.no/Kid/Product/AcProduct.aspx?PageId=6&CatPage=K013

Jeg synes de så litt søte ut, jeg! :-)

Husker min bestemor hadde gammeldagse inner- og yttervinduer, og om høsten gjorde hun seg svært så flid med å lage sine egne "trekkstoppere" mellom de to lagene med glass: Hun la ut bomull og oppå der la hun jukseblosmter til pynt! :-D

Skikkelig tanta-til-beate-stil*S*

Skrevet

Hva er det fornoe?

Jeg tipper en rund om kringklut skal være en rundtomkring-klut, altså en universalklut som man kan bruke til både støvtørking og annen vasking. :o)

Skrevet

Innertier til de som tippa de skulle ta kaldtrekken fra dør- og vinduskarmer. Jeg trengte ikke å dra ned å spørre selv, for hele to av mine kolleger hadde vært der i samme ærend viste det seg. Men her i byen er deilighetene utsolgt som kosedyr til unger. SÅ vi må nok tilbake til de gode gamle bommulsdott-løsningene for å holde trekken unna.

Ser for meg et eldre og trekkfullt hus med stua full av sauer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...