Gjest prust Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 I dag har jeg hatt en etterlengtet shoppingdag, helt alene :-) Tilbragte fire deilige timer på Sørlandssenteret i formiddag, uten barn eller andre "hemskoer" ;-) Oppholdt meg faktisk i over én time i én butikk - deilig og rolig, fantastisk service og avslappende musikk... Fikk kjøpt meg 2 bh-er, flere truser, 3 bukser, 3 hverdagsgensere, to par støveletter + litt småting til ungene (et skjørt hver til jentene, buske+genser til gutten + litt spenner og hårbånd mm til jentene). Og en taklampe til kontoret + mat. Bevilget meg også 30 minutter på kafé med kaffe latte og en varmrett til lunsj. Mmmmmm! Denne dagen trengte jeg!!!!!! Har absolutt ikke oversikt over hvor mange penger jeg brukte på de timene, men det meste var på salg :-D 0 Siter
Idéfix Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Så bra for deg. Luksus er å eie sin egen tid! 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Så deilig! Håper gutten ble glad for busken da! ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.