Gå til innhold

Bankeksperter - kort til ungdom?

Anbefalte innlegg

Gjest studentmamma
Skrevet

Noen som vet om en bank som tilbyr ungdomskonto med mulighet for kort, og med OK betingelser? Verjen Skandiabanken, eller YaBank tilbyr konto til de under 18.

hidi, the scorpion
Skrevet

Nordea tilbyr kort til ungdom...

Min sønn på 16 har hatt kort der lenge. Ring og hør om betingelsene, mener å huske at jeg som mor følte meg trygg.

Gjest studentmamma
Skrevet

Nordea tilbyr kort til ungdom...

Min sønn på 16 har hatt kort der lenge. Ring og hør om betingelsene, mener å huske at jeg som mor følte meg trygg.

Jo, jeg har sjekket dem, men de tar kr 7.- for hvert minibankuttak som gjøres i minbanker som ikke tilhører dem. Det blir litt upraktisk. Men takk! :)

Caloni Makaroni
Skrevet

Jo, jeg har sjekket dem, men de tar kr 7.- for hvert minibankuttak som gjøres i minbanker som ikke tilhører dem. Det blir litt upraktisk. Men takk! :)

Jeg brukte DnB fra da jeg var 13. De har noe som heter "Intro...", med mindre de har sluttet med det. Da jeg brukte det (sa den opp for 5-6 år siden) kostet det 10 kroner i mnd, og 50 øre/1 krone for diverse ting som betaling i butikk, uttak i minibank etc. Uttak i DnBs egne minibanker i kontortid var gratis husker jeg, men det kostet noe helt minimalt ellers.

Skrevet

Sparebank 1 har kort fra 13 år.Sønnen min fikk kort nå i høst da han fyllte 13.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...