Gå til innhold

Ved sykt vonde muskelsmerter i nakke...

Anbefalte innlegg

Gjest auoguffdet er sååå vondt
Skrevet

... Hva funker for deg?

Jeg har i flere år slitt med stivhet og øm i skuldre, nakke og ssinnsyk hodepine. Ikke funnet noe medisinsk grunn for dette, men det har vært endel psykisk inne i bilde, de siste årene, med sykdom ol.

Har stått på antidepressiva, uten noe virkning på hodet og skuldrene...

har nå etter lang tid med sykemelding og rehab begynt i full jobb igjen, og jeg kjenner det kommer tilbake for fullt!

Jeg værker og "svir", det dunker og jeg er helt varm rundt i nakken og ned til skuldrene, og jeg holder snart ikke ut mer.

Sitter her med samboens Sobril 25 mg, men liker ikke tabl, jeg er redd for å bli syk av dem.

Har denne god muskelavslappende effekt?

Hva er det beste jeg kan ta når det er som aller værst? Jeg har igrunn lært meg å leve med dette jævelskapet, men trenger noe som funker når jeg føler jeg snart flyr på veggen...

Hjelp meg!!!

Skrevet

Kunne biteskinne være noe for deg? Det hjalp min søster veldig hvertfall. Ofte spennes kjevene mer enn du tror og det kan føre videre til nakke/ muskelsmerter. Biteskinnen virker trykkavlastende og demper på kjevespenningen.

Skrevet

Det eneste som hjelper meg når jeg har skikkelig vondt i nakken er en Somadril og en Paralgin Forte.

Jeg klarer ikke å stå opp før det virker.

Skrevet

Har du fått fysioterapi eller akupunktur? Hvis ikke, er det vel verdt å prøve.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...