Gå til innhold

E-post på jobben

Anbefalte innlegg

Gjest lureren07
Skrevet

Sender du privat epost fra jobb eposten din?

Hva synes du om at sjefen din ev. leser din epost?

Skrevet

Det hender jeg gjør det ja.

Hadde ikke likt at sjefen min gjorde det, men har ikke noe å skjule heller.

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke, eller - ikke med jobbens epostadresse. Ser ikke noe poeng i det, det finnes jo femogørti gratis eposttilbydere (start.no og GMail er favoritter), og jeg har også mulighet til å bruke epost via mine egne domener.

Skrevet

Jeg har ekstremt sjelden gjort det. Bruker konsekvent en privat epostadresse til private formål også når jeg er på jobb. Men man har jo som regel venner i firmaet også, og da hender det jo at det blir sendt noe privat i mellom kolleger

Skrevet

Har gjort det, og har ikke problemer med at sjefen har tilgang til det.

Skrevet

Ja, jeg bruker også mailkontoen på jobben til private mailer.

Min nærmeste sjef leser i alle fall ikke mailene mine og jeg tipper at sjefene lenger oppe har annet å gjøre enn å lese mine mailer de og.

Skrevet

Jeg pleier ikke sende private mailer fra jobbmailen.Får jeg morsomme mailer fra kolleger, sender jeg de ofte hjem for evt å videresende de derfra.

Har ikke så mye i mot at sjefen leste mine mailer, men han har nok neppe tid og interesse av det. Kjedelige saker!

Skrevet

Jeg sender av og til private mailer fra jobben - men aldri noe med noe slags sensitivt innhold - hvis det var det du tenkte på?

Jeg sladrer altså ikke om forhold på jobben i private mail...

Gjest Persille
Skrevet

Jepp - bruker den til mye av det jeg gjør privat, også junk.

Og sjefer kan ikke bare uten videre lese ansattes e-post, det er det jo tom høyesterettsdommer på.

Skrevet

Jepp - bruker den til mye av det jeg gjør privat, også junk.

Og sjefer kan ikke bare uten videre lese ansattes e-post, det er det jo tom høyesterettsdommer på.

særdeles sjeldent. det har vel skjedd 2 ganger på et år. sånn ca.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...