Gå til innhold

Verdens største penis?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

13

• kvinnen20

13

• mrxx

6

• amber sun

6

Mest aktive i denne tråden

Det var en dokumentar på TV om det med menn med store peniser, og der var det en som var godt over 30 cm, pluss noen på rundt 28-29. De var ikke så voldsomt happy med det, fordi de mente at det hemmet sexlivet deres fordi de ikke kunne trenge helt inn i dama og mange damer ble veldig såre.

Min egen erfaring er:

Jeg har aldri målt tissefanten til noen av dem jeg har vært sammen med, ei heller spurt dem eller blitt fortalt hvor mye de eventuelt har målt den til selv.

Synes det er snålt at voksne mennesker går rundt og er opptatt av det nøyaktige centimetermålet.

"Synes det er snålt at voksne mennesker går rundt og er opptatt av det nøyaktige centimetermålet"

Mitt inntrykk er at de fleste menn, uansett alder, er ganske opptatt av dette!

Det kommer vel i kategori med at jenter ofte er opptatt av om de har for store/for små pupper, eller har for mye/lite rumpe og lår...

Felles for begge deler, er at det hovedsakelig har mere betydning for dem selv, enn det har for det motsatte kjønn...

"Synes det er snålt at voksne mennesker går rundt og er opptatt av det nøyaktige centimetermålet"

Mitt inntrykk er at de fleste menn, uansett alder, er ganske opptatt av dette!

Det kommer vel i kategori med at jenter ofte er opptatt av om de har for store/for små pupper, eller har for mye/lite rumpe og lår...

Felles for begge deler, er at det hovedsakelig har mere betydning for dem selv, enn det har for det motsatte kjønn...

Men de kan være opptatt av størrelsen på mer "generell basis" uten å drive å dra fram målebåndet.

Annonse

Men de kan være opptatt av størrelsen på mer "generell basis" uten å drive å dra fram målebåndet.

Jada. Men det er jo ofte målebåndet som er indikatoren da... Menn har jo ikke så store muligheteter til å vurdere dette selv, siden de sjelden ser andre menn nakne med stiv penis... Så da er det jo ikke så mange andre måter å vurdere en penisstørrelse på, enn den teoretiske lengde og omkrets i cm...

"Alle" menn jeg har vært sammen med / snakket om dette med, har ihvertfall på et eller annet tidspunkt tatt frem målebåndet for å finne ut hvordan de ligger an i forhold til gjennomsnittet..

Aner du ikke hvor stort 32 cm er??

Du har sett en linjal, eller et målebånd, har du ikke??

Joda, men her på sittende bak kan jeg ikke helt se det for meg annet enn at det sikkert er veldig stort for en pikk. Jeg vet ikke om den største jeg har hatt var 18 cm., 22. cm. 26 cm. eller noe annet, bare at han var stor. Hvor stor var John Holmes?

Jada. Men det er jo ofte målebåndet som er indikatoren da... Menn har jo ikke så store muligheteter til å vurdere dette selv, siden de sjelden ser andre menn nakne med stiv penis... Så da er det jo ikke så mange andre måter å vurdere en penisstørrelse på, enn den teoretiske lengde og omkrets i cm...

"Alle" menn jeg har vært sammen med / snakket om dette med, har ihvertfall på et eller annet tidspunkt tatt frem målebåndet for å finne ut hvordan de ligger an i forhold til gjennomsnittet..

Ingen av dem jeg har vært sammen med har dratt frem målebåndet i mitt nærvær, og ingen av dem har snakket om dette i det hele tatt.

Annonse

Ingen av dem jeg har vært sammen med har dratt frem målebåndet i mitt nærvær, og ingen av dem har snakket om dette i det hele tatt.

Det kan jo hende du har vært sammen med _akkurat_ de samme mennene som løvinne71, og derfor trengte de ikke å måle (siden de hadde gjort det da de var sammen med henne).

:-D

helt enig i morsan her under. hvorfor skal voksne folk være opptatt av cm??

hadde en mann prøvd sjekketrikset til mrxx under her, vet jeg ikke hva jeg hadde sagt tilbake. hadde blitt helt satt ut av at det går an å si noe så tåpelig.

er det det beste personen kan tilby??

Gjest Ulvinnen

helt enig i morsan her under. hvorfor skal voksne folk være opptatt av cm??

hadde en mann prøvd sjekketrikset til mrxx under her, vet jeg ikke hva jeg hadde sagt tilbake. hadde blitt helt satt ut av at det går an å si noe så tåpelig.

er det det beste personen kan tilby??

Nå fikk jeg meg en god latter!

Du mener vel ikke å si at du virkelig tror at mrxx prøver å sjekke damer på den måten?

Gjest Ulvinnen

De måler den nok når de er alene :-)

Men du har rett i at ikke alle menn er opptatt av størrelsen på penis. Min mann visste ikke selv hvor stor hans var, men lot meg få lov til å måle når jeg bad om det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...