Gå til innhold

Verdens største penis?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

13

• kvinnen20

13

• mrxx

6

• amber sun

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen

:-)

Neida, du er nok ikke den eneste.

Jeg er forundret over at flere mener det er merkelig å få dette opplyst av partneren, eller å lure på dette jeg.

Ikke fordi jeg er syns det ville vært noe stas med en som var så lang at det gjorde vondt, men rett og slett av nysgjerrighet.

Ellers er det viktiste at den treffer riktig, da har den perfekt størrelse for meg. :-)

Jeg er forøvrig svært så fornøyd med den perfekte jeg har her ihvertfall. *s*

Den jeg har tilgang på er også helt perfekt ;-)

Vi er to meget heldige babes!

Annonse

helt enig i morsan her under. hvorfor skal voksne folk være opptatt av cm??

hadde en mann prøvd sjekketrikset til mrxx under her, vet jeg ikke hva jeg hadde sagt tilbake. hadde blitt helt satt ut av at det går an å si noe så tåpelig.

er det det beste personen kan tilby??

*LOL*

Battabing Battaboom

Er sammen med en dame som har prøvd både 24 cm og 29 cm. Min er ca. 17 og hun har bedre sex med den enn med de andre. Men hvorfor er alltid fokuset på størrelsen? Det er greit at den må ha en viss størrelse, men det er da viktigere hvordan man bruker den eller gjør "alt" det andre under akten er det ikke?

Annonse

Det gjør da ikke noe :) Du er ikke den første som tar feil her inne, og blir ikke den siste heller.

Du skaffet meg en god latter, men det var ingen stor sak, så ikke tenk mer på det.

neida, gjør jo ikke det da...

...ble bare litt overrasket av hans sjekketriks, men det er jo ikke rart at jeg ble det, siden han bare tullet med det :)

Er sammen med en dame som har prøvd både 24 cm og 29 cm. Min er ca. 17 og hun har bedre sex med den enn med de andre. Men hvorfor er alltid fokuset på størrelsen? Det er greit at den må ha en viss størrelse, men det er da viktigere hvordan man bruker den eller gjør "alt" det andre under akten er det ikke?

Selvfølgelig. Og har du fulgt med her på DOL en stund så vil du se at de aller fleste av oss kvinner sier nettopp det - at størrelsen er av mindre betydning så lenge den ikke er ekstremt liten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...