Deanna Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=180654. Jeg synes det er trist og leit. Det er ikke bare gamle griser som er problemet her.Men et generelt samfunnsproblem kanskje? 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Altså sex mot kontantkort???? Hadde det vært flere tusenlapper, eller rådyre moteklær hadde det vel vært noe mer forståelig. Men for kontaktkort? Står det så dårlig til med dem? uforståelig 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Synes det er tragisk uansett hva de bytter til seg. 0 Siter
Deanna Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Skrevet 18. januar 2007 Synes det er tragisk uansett hva de bytter til seg. enig. trist Det å ha sex med noen er noe veldig intimt som bør deles med en man er glad i.Men det er vel håpløst umomderne å mene noe sånt nå.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Jeg lurer seriøst på hva som feiler disse jentene og hvilken oppdragelse de har fått. Gamle griser, greit nok, de burde bures inne, men de jentene her er faen ikke friske de heller. 0 Siter
Deanna Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Skrevet 18. januar 2007 Jeg lurer seriøst på hva som feiler disse jentene og hvilken oppdragelse de har fått. Gamle griser, greit nok, de burde bures inne, men de jentene her er faen ikke friske de heller. Synes ikke det er det minste rart at disse jentene får et litt forstyrret syn på seksualitet. Må være forferdelig å vokse opp i dag hvor alt er lov og det omtrent ikke finnes normer i forhold til det med seksualitet. 0 Siter
flisa Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Synes ikke det er det minste rart at disse jentene får et litt forstyrret syn på seksualitet. Må være forferdelig å vokse opp i dag hvor alt er lov og det omtrent ikke finnes normer i forhold til det med seksualitet. Enig - for når det har vært greit å sutte på tiss fra barnhagen -så kan en vel ikke vente mer.... 0 Siter
flisa Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Altså sex mot kontantkort???? Hadde det vært flere tusenlapper, eller rådyre moteklær hadde det vel vært noe mer forståelig. Men for kontaktkort? Står det så dårlig til med dem? uforståelig Jeg har hørt at jenter på ungdomsskolen suger gutter for en sigarett - inne på toalettene. Helt sjukt 0 Siter
Gjest prust Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Enig - for når det har vært greit å sutte på tiss fra barnhagen -så kan en vel ikke vente mer.... Akkurat det tenkte jeg og, flisa - jfr diskusjonen i går kveld! 0 Siter
willow Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Husker jeg leste om det der i fjor. At det skjedde i Trondheim. Kontantkort er jo penger, så... jo. Prostitusjon. Men heldig er det IKKE. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Det er skremmende. Det viser jo bare at sex blir sett på som "no biggie".. Unge som vokser opp idag har jo et sexliv som 13-åringer.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.