Gå til innhold

Er dette en heldig utvikling

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

Altså sex mot kontantkort????

Hadde det vært flere tusenlapper, eller rådyre moteklær hadde det vel vært noe mer forståelig. Men for kontaktkort?

Står det så dårlig til med dem?

uforståelig

Skrevet

Synes det er tragisk uansett hva de bytter til seg.

Skrevet

Synes det er tragisk uansett hva de bytter til seg.

enig. trist

Det å ha sex med noen er noe veldig intimt som bør deles med en man er glad i.Men det er vel håpløst umomderne å mene noe sånt nå..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg lurer seriøst på hva som feiler disse jentene og hvilken oppdragelse de har fått.

Gamle griser, greit nok, de burde bures inne, men de jentene her er faen ikke friske de heller.

Skrevet

Jeg lurer seriøst på hva som feiler disse jentene og hvilken oppdragelse de har fått.

Gamle griser, greit nok, de burde bures inne, men de jentene her er faen ikke friske de heller.

Synes ikke det er det minste rart at disse jentene får et litt forstyrret syn på seksualitet. Må være forferdelig å vokse opp i dag hvor alt er lov og det omtrent ikke finnes normer i forhold til det med seksualitet.

Skrevet

Synes ikke det er det minste rart at disse jentene får et litt forstyrret syn på seksualitet. Må være forferdelig å vokse opp i dag hvor alt er lov og det omtrent ikke finnes normer i forhold til det med seksualitet.

Enig - for når det har vært greit å sutte på tiss fra barnhagen -så kan en vel ikke vente mer....

Skrevet

Altså sex mot kontantkort????

Hadde det vært flere tusenlapper, eller rådyre moteklær hadde det vel vært noe mer forståelig. Men for kontaktkort?

Står det så dårlig til med dem?

uforståelig

Jeg har hørt at jenter på ungdomsskolen suger gutter for en sigarett - inne på toalettene. Helt sjukt

Skrevet

Enig - for når det har vært greit å sutte på tiss fra barnhagen -så kan en vel ikke vente mer....

Akkurat det tenkte jeg og, flisa - jfr diskusjonen i går kveld!

Skrevet

Husker jeg leste om det der i fjor. At det skjedde i Trondheim. Kontantkort er jo penger, så... jo. Prostitusjon. Men heldig er det IKKE.

Gjest this is a signature
Skrevet

Det er skremmende.

Det viser jo bare at sex blir sett på som "no biggie"..

Unge som vokser opp idag har jo et sexliv som 13-åringer..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...