vanilje Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/01/18/489320.html Helt utrolig at sånne ting som det her skjer i 2007. Stakkars jente... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Jeg synes det virker litt merkelig at man en dag plutselig forsvinner i jungelen og blir en "ape" 0 Siter
vanilje Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Skrevet 18. januar 2007 Jeg synes det virker litt merkelig at man en dag plutselig forsvinner i jungelen og blir en "ape" Hun ble det vel neppe over natta. Overlevelsesinnstinkt og mangelen på menneskelig kontakt 0 Siter
Sør Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Jeg synes det virker litt merkelig at man en dag plutselig forsvinner i jungelen og blir en "ape" I Kambodsja forsvinner man i jungelen, i Norge forsvinner man til DOL. Det er egentlig ikke så forskjellig! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest jungelpiken Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 I Kambodsja forsvinner man i jungelen, i Norge forsvinner man til DOL. Det er egentlig ikke så forskjellig! ;-) Med vennlig hilsen Er jungelen og dol like umenneskelige;) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 I Kambodsja forsvinner man i jungelen, i Norge forsvinner man til DOL. Det er egentlig ikke så forskjellig! ;-) Med vennlig hilsen Men hun har jo ikke noen form for kommunikasjon kontra her som vi til og med får opplæring i rettskriving;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.