Gå til innhold

Hjernerystelse.. 2 år etter..

Anbefalte innlegg

Hmm.. søkte i forumet her etter informasjon og andre med samme problem... Legen min sier det er mange der ute med samme frustrasjon som meg. Jeg har enda ikke kommet meg tilbake i jobb etter 2 år hjemme. Og det er FRUSTRERENDE!

Konsentrer jeg meg, stresser jeg, leser jeg, ser jeg på tv over 1 time, sitter jeg her forran pcen for lenge.. alt fører til en hodepine som sitter i dager og ødelegger totalt.

GJør jeg ikke det overnevnte fungerer jeg overraskende bra, helt til jeg faller for fristelsen såklart.. det må jo skje gang på gang..

Skulle så gjerne hatt noen å snakke med som vet hvordan dette er. At selvom man ser sååå bra ut og fungerer såååå bra så er det noe som lurer der borte, og holder deg tilbake. Er vel ikke nedfor men mer fortvila.

Glad jeg fortsatt er evig optimist :o) Og husker fortsatt tiden i mørke da jeg sov 20 timer av døgnet. så livet er ganske bra. Hadde man bare kunnet jobbe også...

Noen andre der ute??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262705-hjernerystelse-2-%C3%A5r-etter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...