Gå til innhold

Basisgarderobe...??

Anbefalte innlegg

Nyttårsjenta'
Skrevet

Nå har jeg væert hjemme med barn i ett år og skal begynne å jobbe igjen om noen uker. Men, min garderobe er en sørgelig historie... Jeg har ikke kjøpt veldig mye nytt det siste året og det som er kjøpt nytt er nå for stort (da jeg har gått ned i vekt). Så, nå skal jeg ut og kjøpe litt nye klær. Jeg orker ikke kjøpe så veldig mye nytt akkurat nå, fordi snart er det jo vår/sommer og da blir det litt varmt med tykke gensere etc. Men, jeg vil veldig gjerne ha forslag på hva jeg skal kjøpe for å få en passe stor basisgarderobe med klær som jeg kan kombinere. Alt fra sko/støvletter til bukser, gensere etc. Jeg er normalhøy (172 cm) og normalvektig (63 kg).

Forslag til meg, please...!!??

Skrevet

Jeg synes det er OK å ha en sort bukse som kan brukes både til hverdags og litt fint, avhengig av hva en har på overkroppen.

Liker å gå i dongeri, så nå har jeg faktisk tre dongeribukser jeg bruker til daglig.

Kjøpte to cordfløyelsbukser + tre hverdagsgensere på Vivikes i går + nytt undertøy. Kan anbefales! SALG - vet du :-)

Kjøpte et par lave svarte spisse støveletter med litt hæl, som er fine å bruke på jobb. Fikk meg også et par høye brune støveletter til fint.

Det er UTROLIG deilig å bevlige seg noe nytt, særlig etter permisjonen :-)

Skrevet

Hei!

Invester i et par gode jeans som sitter godt, da disse gjerne blir brukt gjennom hele året, og gjerne noen singletter (i fine/friske farver du selv liker). Singlettene kan du gjerne bruke lag på lag, alene, eller under en fin cardigan (som er neste plagg).

Cardiganen kan gjerne være i en litt nøytral farve (alt etter hva du kler), sånn at du kan eksperimentere mer med singletene eller toppene inni.

Hvit/sort dersom du er vinter, brun viss du er høst osv.

Ser du har også fått tips om den sorte buksen som kan brukes både til hverdags og litt penere. Lurt lurt. Kan også tipse om det sorte skjørtet. Pent til jobb, med en hvit skjorte til. :)

Håper du finner noe pent, en godbasisgarderobe er iallefall alfa og omega!

Skrevet

..glemte å nevne støvlettene. Invester i et par ankelboots, uten så veldig høy hæl, og et par lekre sorte/brune støvletter.. Sjekk ut Bianco og DinSko. Der har de mye fint.

Vet ikke helt hvilken type du er, men jeg vet iallefall at et av mine bedre kjøp er en fin skinnjakke. Kan brukes til hverdags sammen med jeans og et par behagelige joggesko, og også på byen.

Kommer sikkert på mer også :P

Nyttårsjenta'
Skrevet

Kjempefint! Dette er en meget god start. Da blir det shopping imorgen! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...