Gå til innhold

valla pressekonferansen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

At hun går av! La andre som er mindre aggressive i sin lederstil overta.

Ikke verre enn det!

Men om det nå bare er Yssen som oppfatter henne som aggressiv i sin lederstil?

Sier ikke at det er slik, men om det er slik?

Hva som skjedde for 10 år siden synes jeg er uinteresant.

hidi, the scorpion
Skrevet

Men om det nå bare er Yssen som oppfatter henne som aggressiv i sin lederstil?

Sier ikke at det er slik, men om det er slik?

Hva som skjedde for 10 år siden synes jeg er uinteresant.

Det er da ikke uinteressant! Det viser et mønster. Hva med han som ble kalt mammagutt, fordi han ville besøke sin mor, som var blitt enke...!

Slike kommentarer skal en leder _aldri_ komme med!

Skrevet

Det er da ikke uinteressant! Det viser et mønster. Hva med han som ble kalt mammagutt, fordi han ville besøke sin mor, som var blitt enke...!

Slike kommentarer skal en leder _aldri_ komme med!

Hva som skjedde for 10 år siden er totalt uinteresant.

Det har stått frem en 2-3 stykker nå 10 år etter som ikke likte Valla den gangen.

Det vil alltid finnes noen som ikke liker noen, og spesielt når man jobber blandt toppene.

Jeg unnskylder ikke det Valla skal ha sagt den gangen, men det er helt uinteresant nå 10 år etter, så lenge LO fortsatt vil ha henne.

hidi, the scorpion
Skrevet

Hva som skjedde for 10 år siden er totalt uinteresant.

Det har stått frem en 2-3 stykker nå 10 år etter som ikke likte Valla den gangen.

Det vil alltid finnes noen som ikke liker noen, og spesielt når man jobber blandt toppene.

Jeg unnskylder ikke det Valla skal ha sagt den gangen, men det er helt uinteresant nå 10 år etter, så lenge LO fortsatt vil ha henne.

da er det noe galt med LO, for de tusenvis av medlemmene, som mener noe annet, er likegyldig for dronningen. Bare å omtale seg selv som "vi". Det er det bare kongelige i England som har gjort.

Skrevet

da er det noe galt med LO, for de tusenvis av medlemmene, som mener noe annet, er likegyldig for dronningen. Bare å omtale seg selv som "vi". Det er det bare kongelige i England som har gjort.

Hun hadde en forklaring på hvorfor hun var vant til å si "vi" under pressekonferansen i dag. Er det noen vits i å legge seg opp i slike detaljer og snu og vende på alt som har blitt sagt?

Har du generelt vansker meg å tilgi mennesker tro, når du henger deg slik opp i detaljene?

Synes du skal bite deg merke i at Yssen har godtatt unnskyldningen.

hidi, the scorpion
Skrevet

Hun hadde en forklaring på hvorfor hun var vant til å si "vi" under pressekonferansen i dag. Er det noen vits i å legge seg opp i slike detaljer og snu og vende på alt som har blitt sagt?

Har du generelt vansker meg å tilgi mennesker tro, når du henger deg slik opp i detaljene?

Synes du skal bite deg merke i at Yssen har godtatt unnskyldningen.

Jeg liker ikke Valla, har aldri gjort det. Hun er upersonlig eier ikke sjarm og er altfor direkte.

Jeg tilgir gjerne, men hun bør vite sin besøkelsestid...

Skrevet

Jeg kjenner ikke saken mer enn det du gjør, men jeg synes aggresiviteten her er skremmende. Dere er i mot mobbing. Det er jeg og det er vi alle, og jeg skjønner bare ikke hva dere vil?

Hun har sagt unnskyld. Yssen har godtatt det og da burde andre gjøre det.

Valle har sagt at hun vil endre lederstil. Hva mer kan hun si nå da?

"Yssen har godtatt det og da burde andre gjøre det."

Yssen har vitterlig ikke godtatt unnskyldningen.

Skrevet

At hun går av! La andre som er mindre aggressive i sin lederstil overta.

Ikke verre enn det!

Syns du ikke at du viser en aggressiv debattstil her? Jeg antar du har en hensikt med det? Forøvrig antar jeg du er LO-medlem siden du mener så mye om LO-lederen?

Skrevet

Syns du ikke at du viser en aggressiv debattstil her? Jeg antar du har en hensikt med det? Forøvrig antar jeg du er LO-medlem siden du mener så mye om LO-lederen?

Jeg synes faktisk pressekonferansen var grei.

Det kunne vært verre.

Men faktum er at offentlig unnskyldning kommer på grunn av mediekjøret.

Skrevet

"Yssen har godtatt det og da burde andre gjøre det."

Yssen har vitterlig ikke godtatt unnskyldningen.

Jo,det har hun hun.

Hun synes ikke den bra nok, men er glad for den og er glad for at det blir en granskning.

Altså har hun godtatt det, til tross for at hun ikke er helt fornøyd.

hidi, the scorpion
Skrevet

Min far, som var medlem, er død.

Men han rakk å få med seg Vallas måte å regjere på, og han mislikte henne fra første stund. Hun er for kald, sa min far.

Noen kaldere menneske har jeg aldri sett...

frøken rosanna
Skrevet

Men han rakk å få med seg Vallas måte å regjere på, og han mislikte henne fra første stund. Hun er for kald, sa min far.

Ok....den siste setningen din er litt spooky.....hvem mente du var det kaldeste menneske ?

Skrevet

Jeg syns jo det er merkelig at så mange som ikke er medlemmer er meningsberettiget til å avsette lederen i en organisasjon de ikke er medlemmer i. Like idiotisk som om jeg skulle mene noe om hvorvidt Erna Solberg bør ta gjenvalg eller ikke på neste landsmøte i Høyre. :) Du morer meg litt nå.

hidi, the scorpion
Skrevet

Ok....den siste setningen din er litt spooky.....hvem mente du var det kaldeste menneske ?

Valla :D

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg syns jo det er merkelig at så mange som ikke er medlemmer er meningsberettiget til å avsette lederen i en organisasjon de ikke er medlemmer i. Like idiotisk som om jeg skulle mene noe om hvorvidt Erna Solberg bør ta gjenvalg eller ikke på neste landsmøte i Høyre. :) Du morer meg litt nå.

Er medlem i den mediasuste organisasjonen.

Melder meg ut til mandag...

Skrevet

Det står i avisene at hun har forsøkt å få kontakt i hele sykmeldingsperioden, men at Yssen ikke ville ha kontakt.

Jeg vet ikke hva som er sant og ikke sant, men synes Valla har gjennomgått nok nå. Hun er bare et menneske hun også.

Enig med deg i det. Ikke nødvendig å sparke folk som ligger nede. Hun bør få sjansen til å vise en ny side ved seg selv som leder.

Skrevet

Dette var den merkeligste argumentasjone jeg har sett.

Din far sa sånn og sånn og derfor mener du også sånn?

Fint at du så opp til din far, men det får da være grenser. Egne meninger er også fint å ha.

Skrevet

Jo,det har hun hun.

Hun synes ikke den bra nok, men er glad for den og er glad for at det blir en granskning.

Altså har hun godtatt det, til tross for at hun ikke er helt fornøyd.

OK, da leser vi det samme litt forskjellig. Hun er glad for den, men er ikke fornøyd. Altså har hun ikke godtatt den.

Skrevet

Jeg synes dette var et spennende innlegg, jeg. Hva gamle medlemmer mente om henne er et greit innspill.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...