Gå til innhold

Gardiner..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å bruke lange gardiner til vanlige "små" vinduer? Har vanlige vinduer (sånn fra magehøyde og oppover, kanskje 1.20 m?)) i spisekroken, med gardiner som rekker 5-10 cm nedenfor. Tenkte å kjøpe nye gardiner og har litt lyst på lange som rekker ned til gulvet. Blir det rart?

Skrevet

Neida. det er da helt vanlig det? Men pass på om du har panelovn under vinduet.

Skrevet

Blir ikke rart. Vi har gardiner som rekker nesten ned til gulvet, i alle rom. Men nå er vinduene her 2,5 m. høye også og bare 50 cm. fra gulvet.

Skrevet

Nei det er ikke rart tvert i mot. Har du mulighet for å ha lange gardiner er det penest i allefall på stua.

Hilsen selvutnevnte gardinekspert på dol :o)

Gjest ferskentre
Skrevet

Nei det er ikke rart tvert i mot. Har du mulighet for å ha lange gardiner er det penest i allefall på stua.

Hilsen selvutnevnte gardinekspert på dol :o)

Hei gardineksperten! :-) Jeg hr gardiner som henger ned til gulvet nesten. Problemet er bare at bak den ene lengden er det stikk-kontakt. Er det veldig brannfarlig. Blir jo ikke pent å ha ei lengde kortere enn de andre da? Det er fire lengder totalt langs et bredt vindusparti.

Skrevet

Hei gardineksperten! :-) Jeg hr gardiner som henger ned til gulvet nesten. Problemet er bare at bak den ene lengden er det stikk-kontakt. Er det veldig brannfarlig. Blir jo ikke pent å ha ei lengde kortere enn de andre da? Det er fire lengder totalt langs et bredt vindusparti.

Bare la den henge du:o)

Gjest ferskentre
Skrevet

Bare la den henge du:o)

Takk! Da sier jeg til mann min at Lurveline har sagt det!

Skrevet

Takk! Da sier jeg til mann min at Lurveline har sagt det!

Hehe, helt i orden det:o)

Skrevet

Jeg kjøpte en på tre meter, brettet den sammen, limte fast og hang den opp. Har ting som står i veien for at den skal henge helt ned til gulvet (blant annet en ovn), så det måtte gjøres. Ble ålreit og.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...