BessieBie Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Er det vanlig å bruke lange gardiner til vanlige "små" vinduer? Har vanlige vinduer (sånn fra magehøyde og oppover, kanskje 1.20 m?)) i spisekroken, med gardiner som rekker 5-10 cm nedenfor. Tenkte å kjøpe nye gardiner og har litt lyst på lange som rekker ned til gulvet. Blir det rart? 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Neida. det er da helt vanlig det? Men pass på om du har panelovn under vinduet. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Blir ikke rart. Vi har gardiner som rekker nesten ned til gulvet, i alle rom. Men nå er vinduene her 2,5 m. høye også og bare 50 cm. fra gulvet. 0 Siter
Lurveline Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Nei det er ikke rart tvert i mot. Har du mulighet for å ha lange gardiner er det penest i allefall på stua. Hilsen selvutnevnte gardinekspert på dol ) 0 Siter
Gjest ferskentre Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Nei det er ikke rart tvert i mot. Har du mulighet for å ha lange gardiner er det penest i allefall på stua. Hilsen selvutnevnte gardinekspert på dol ) Hei gardineksperten! :-) Jeg hr gardiner som henger ned til gulvet nesten. Problemet er bare at bak den ene lengden er det stikk-kontakt. Er det veldig brannfarlig. Blir jo ikke pent å ha ei lengde kortere enn de andre da? Det er fire lengder totalt langs et bredt vindusparti. 0 Siter
Lurveline Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Hei gardineksperten! :-) Jeg hr gardiner som henger ned til gulvet nesten. Problemet er bare at bak den ene lengden er det stikk-kontakt. Er det veldig brannfarlig. Blir jo ikke pent å ha ei lengde kortere enn de andre da? Det er fire lengder totalt langs et bredt vindusparti. Bare la den henge du:o) 0 Siter
Gjest ferskentre Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Bare la den henge du:o) Takk! Da sier jeg til mann min at Lurveline har sagt det! 0 Siter
Lurveline Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Takk! Da sier jeg til mann min at Lurveline har sagt det! Hehe, helt i orden det:o) 0 Siter
willow Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Jeg kjøpte en på tre meter, brettet den sammen, limte fast og hang den opp. Har ting som står i veien for at den skal henge helt ned til gulvet (blant annet en ovn), så det måtte gjøres. Ble ålreit og. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.