Gjest lovlydig Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Hvordan er det med tollregler og bestillinger av medesiner fra utenlandske nettapotek nå? Noen som vet? Blir alle bestillinger sjekket, og er det straffbart å kjøpe medesiner der som er reseptbelagt i Norge? Noen som pleier å kjøpe der? 0 Siter
ariadne Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Ikke straffbart om det blir skrevet ut en resept. Slik gjør f eks lillepille det, så det er lovlig (enn så lenge). 0 Siter
Gjest lovlydig Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Ikke straffbart om det blir skrevet ut en resept. Slik gjør f eks lillepille det, så det er lovlig (enn så lenge). Men den resepten, blir den registrert i Norge da? sendt til medisinregisteret her osv? Har lillepille-apoteket egne leger der som skriver ut resepten? eller ... 0 Siter
Gjest lovlydig Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Men den resepten, blir den registrert i Norge da? sendt til medisinregisteret her osv? Har lillepille-apoteket egne leger der som skriver ut resepten? eller ... Finnes det mange utenlandske nettapotek, og er de til å stole på (at du får det innholdet du betaler for)? Tenkte da på noen Tamiflu-esker, legen min vil ikke skrive ut det. 0 Siter
ariadne Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Finnes det mange utenlandske nettapotek, og er de til å stole på (at du får det innholdet du betaler for)? Tenkte da på noen Tamiflu-esker, legen min vil ikke skrive ut det. Kjenner bare til lillepille, der får du det du bestiller. Kan ikke tenke meg at det blir registrert i Norge, da ville de måttet åpne pakken o sjekket respten? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.