Gå til innhold

Sexualundervisningstimene har forandret seg gitt.

Anbefalte innlegg

Nå er jeg spent.. Hvilken del av befolkningen er det dette forumet representerer?

De som på ett eller annet vis har et syn på sex, har eller har hatt sex? :)

det kan jeg ikke svare for, men jeg er ganske sikker på at det ikke er de pliktoppfyllende beskjedne jentene på første rad i klassen.

Fortsetter under...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

13

• kvinnen20

9

• Angelica :o)

7

• Sofline

4

Annonse

Datteren din er altså 15, under den seksuelle lavalder som er 16. Det er fint at hun vet mye om onani. Det er fint at hun kan snakke om temaet og få toppkarakter? Men hva vet hun om seksualitet og orgasme?

Hvis hun uttaler seg på bakgrunn av masse erfaring er det ikke bra (for hennes alder). Hvis hun uttaler om sex og orgasme uten å ha egen erfaring er det heller ikke bra (bare teori). Det er ørsmå nyanser i språkbruken som skiller mellom fakta og fiction her.

Svært mange kvinner har aldri hatt annet enn glitoris orgasme. (Mange kvinner har ikke opplevd det engang)

Og mange kvinner er sydd igjen.

Og er redd for å sykle , etc.

Hvis hun ikke har erfaring, men mye teori om hvor fantastisk en kvinne har det, kan det skape stor skuffelse

den dagen hun får sine egne erfaringer.

Man kan lese seg til at en kvinnes orgasme sitter mellom ørene. Men det kan ta flere år før hun merker hva som skal til for at hun selv slipper grepet og gir seg hen og opplever en orgasme.

Men det er selvsagt fint å få seksere. Personlig tror jeg at en alvorsprat med lærer hadde vært oppklarende

Hun sa til meg at hun leste på nettet og alt hun skrev på fordraget tror jeg ikke hun hadde visst uten å lese om det.

Litt erfaring har man i den alderen om onani. Sex har hun ikke hatt nei.Det er jeg 99,9 % sikker på.

Jeg synes også at de skal vite unødvendig mye altfor tidlig.

Dette er et tulleinnlegg.

Samme som vi opplever ofte her på DOL, og som jeg har tatt opp som emne mange ganger.

Bl a har vi journalister og andre småperverse som vil framprovosere innlegg som kommer i f eks Vi Menn.

De framprovoserer ikke virkeligheten - men noe helt annet, og bidrar til en seksualisering av samfunnet (oss og våre barn) som vi kanskje ikke ønsker.

Har du drukket?

Wita er jo en "gammel traver" her inne. Hvorfor skulle hun finne på noe sånt?

Gjest Shira12

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1169290058' post='3486053]

Hmm.. Hva skjer egentlig? Du får faktisk pes! He he.. Utrolig

Jeg tror folk overanalyser dette litt jeg.

Syns jenta var flink jeg. Og karakteren går jo på om hun greier og holde foredrag, få med fakta, lete opp fakta osv.

Syns det er bra med litt utvikling jeg, vi fikk se ett bilde av mannlig kjønnsorgan, ett av kvinnelig. Og beskjed om at noen fikk mer hår på kroppen enn andre.

Og det lærte vi jo veldig mye av ;o)

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1169291480' post='3486087]

Har du drukket?

Wita er jo en "gammel traver" her inne. Hvorfor skulle hun finne på noe sånt?

Drukket og drukket. Det er relativt.

Jeg tror ikke kundene ville satt pris på at jeg hadde inntatt store mengder alkoholholdig drikke, hverken i går eller i dag.

Jeg trenger ikke drikke alkohol for å bølle litt. Billig i drift sånn sett.

Annonse

Wita er jo ett fast nick her inne. Nå må du ikke se spøkelser på høylys dag her.

Jeg ville bare si min mening om det. Det er så mange andre som sier sin mening, derfor vil jeg være med å mene noe jeg også. Eller har noen patent på meninger?

Skal noen bestemme hva jeg skal tro på?

Gjest Shira12

Jeg ville bare si min mening om det. Det er så mange andre som sier sin mening, derfor vil jeg være med å mene noe jeg også. Eller har noen patent på meninger?

Skal noen bestemme hva jeg skal tro på?

Bare men i vei du, det gjør jeg. Og jeg mener at akkurat her tar du feil.

Jeg tror folk overanalyser dette litt jeg.

Syns jenta var flink jeg. Og karakteren går jo på om hun greier og holde foredrag, få med fakta, lete opp fakta osv.

Syns det er bra med litt utvikling jeg, vi fikk se ett bilde av mannlig kjønnsorgan, ett av kvinnelig. Og beskjed om at noen fikk mer hår på kroppen enn andre.

Og det lærte vi jo veldig mye av ;o)

Enig.

Har "alltid" vært så mye snakk om at seksualundervisningen er for dårlig. Nå er det en ny debatt om at den for for bra. Hi hi :)

Dette er ett diskusjonsforum, da skal man ha meninger om andres mening.

Så det så! :o)

Men blir det ikke litt komplisert?

Å gå løs på alle personer som ikke er enige, i stedet for bare å si sin mening om saken?

Jeg vet at FrP ikke får lov å mene noe om noe som helst, mens alle andre kan mene det samme senere uten å få kjeft.

Hvis ikke alle brukte så mye tid på å kjefte på Frp, så ville de andre få mer tid til å få fram sin egen mening, om saken?

Jeg er ikke alltid like flink, da jeg ofte forbigår de som ikke viser mot og mening. Og de som bare mener noe om meg, ikke saken.

Gjest Bakoversveis*

Du har rett. Nå husker jeg det også.:) Men noen sexualundervisning kan jeg ikke huske at vi hadde.

Takk, da er det ikke jeg som er sprø!

Ungene her fikk hardbarka sexualopplysning en av de første årene på barneskolen, og jeg gjorde opprør.

Undervisningen omfattet bl.a nøye innføring i onani, all slags sex mellom menn og kvinner,

Informasjon om prostitusjon og horevirksomhet.

Det var en overivrig lærer som sto for dette, og ungene ble tvunget til å holde foredrag om temaet hver og en av dem. Denne undervisningen foregikk hver uke i et drøyt år, læreren drilla hver en detalj inn i hodet på de stakkars ungene. Alt gikk utover karakterene om de forsøkte å sluntre unna.

Foreldre reagerte, men det ble ikke tatt hensyn til.

Dette førte til at ungen min ofte vegret seg for å gå på skolen dette året.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...