Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! dette er en kjempe dumt spørsmål! jeg er 16 år å ikke har hatt utløsning enda..men jeg er ikke helt sikker... er det veldig tydelig? det har kommet veske ut, men det er gjennomsiktig, og ligner ikke på sæd... og jeg og min partner prøvde oss frem litt, for vi ville ikke kjøre på med engang.. så jeg var ikke i hun i kanskje 15 sek... og jeg og hun er da litt redde for at hun kan ha blitt gravid av det.. hun har ikke hatt mensen enda, og det har snart gått over en måned... VELDIG PINLIG situasjon!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262783-usikker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pontiac

Uff da.

Det vesken du snakker om er nok glidemiddelet ditt.

Det varierer hvor mye/lite menn har. Noen har ingen ting/svært lite, noen har mye.

I dette glidemiddelet kan det være sedceller. En kvinne kan altså bli gravid selv om mannen ikke kommer i henne.

Din partner bør altså kjøpe en graviditetstest med en gang.

Når man får utløsning så kommer det sed ut, den er mer hvit og gjerne tykkere enn dette glidemiddelet. Det kan variere i konsistensen og fargen hvit.

Du vil kjenne om du kommer, en orgasme kjennes godt for å si det sånn. Vanskelig å forklare, men det er en ganske kilende og litt voldsom følelse, god, og samtidig vil seden gjerne pumpes ut av penis.

Dere må altså få kjøpt en test til jenta di, les vedlegget godt slik at den utføres riktig.

Kanskje kjøpe en pakke med to stk. så er dere sikre hvis dere misser første gangen. Men de er i dag svært enkle å bruke og meget sikre.

Og for alltid, om dere ikke ønsker å bli gravide så må dere helt enkelt bruke prevensjon. Kondom er en veldig god prev. inntil man er i stabilt forhold og hvor jenta bruker for eksempel p.piller.

Ved siden av å kunne bli ufrivillig gravid så er det også en del kjønnssykdommer ute og florerer i dag.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262783-usikker/#findComment-2105265
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...