Gå til innhold

Hmmm...skal jeg ha sex med han??

Gjest Skal, skal ikke.....eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er altså saken: Jeg er 32 og singel, og lei av det. Samtidig så har jo jenter på min alder en viss sexlyst. Har en kamerat som er 46 og også singel. Han er ikke stygg akkurat..Og han kommer på besøk til meg i kveld..

har litt lyst å kline eller og ha sx med han. Men det kompliserer vel forholdet? Vi skal feks på Beyonce konsert i mai. Og hva om vennskapet går fyken om jeg hmm..har sex med han???

Innspill????

ShitDiddelyDo
Skrevet

Knull ham.

Jeg ser ingen grunn til ikke å risikere vennskapet med en Beyonce-fan.

Skrevet

Jeg har aldri sex med kompiser. Da blir alt bare krøll.

Skrevet

Knull ham.

Men han er jo også Beyonce fans, i likehet med meg..

Hmmm..får se hva kvelden bringer. Hihihi:) stikker innom og oppdaterer :D

Skrevet

Nei!!!!!!!!

Kan ikke uttrykke det sterkt nok. Ikke dersom du ønsker vennskap i fremtiden.

Skrevet

Knull ham.

LOL

Skrevet

Det kommer an på på både deg og kompisen - om dere er typer som kan gjøre noe sånt uten at det blir tullball av det.

Men om du gjør det: Spill nå endelig med åpne kort.

Skrevet

Var det ikke salige Tutta Rolf som sang: "Varför försaka en enda liten stilla flirt, flirten kommer kanske aldrig tillbaka"?

Vet ikke om du finner noen hjelp i den, men jeg skjønner ønsket om sex, samtidig som jeg skjønner frykten for å miste en venn.

Selv har jeg aldri vært fristet til å ha meg med noen av mine venner.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men han er jo også Beyonce fans, i likehet med meg..

Hmmm..får se hva kvelden bringer. Hihihi:) stikker innom og oppdaterer :D

Jeg hadde vært særdeles skeptisk til en 46 år gammel Beyonce-fan.

Her snakker vi sannsynligvis om en ny Thomas Quick.

Skrevet

Jeg hadde vært særdeles skeptisk til en 46 år gammel Beyonce-fan.

Her snakker vi sannsynligvis om en ny Thomas Quick.

Hehehe...kanskje det? Jeg har forlengst gitt opp å telle år på mine elskere..so..er han knullbar eller ikke? ellers særlig intelligent og oppegående, bare ikke funnet den rette ennå:D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehehe...kanskje det? Jeg har forlengst gitt opp å telle år på mine elskere..so..er han knullbar eller ikke? ellers særlig intelligent og oppegående, bare ikke funnet den rette ennå:D

Spør du meg om han er knullbar eller ikke?

Selv folk med såpass forrykt musikksmak kan være knullbare.

Men du gjør klokt i å unngå noe mer enn sex.

frøken rosanna
Skrevet

Er du seriøs? Spør du på et nett- forum om du skal ha sex med kameraten din? Tror du folket kan gjøre den beste avgjørelsen? Gjør du alt de råder deg til? Skummelt!

Vil du ha råd fra meg?

Skrevet

Jeg synes faktisk vi skal ha en avsteming her og nå.

Jeg stemmer for. Klart du skal. Gjør det, gjør det!

Skrevet

Jeg synes faktisk vi skal ha en avsteming her og nå.

Jeg stemmer for. Klart du skal. Gjør det, gjør det!

Jeg stemmer også for!:-)

Enskjønt: kanskje det begynner å bli litt sent? Hun sa jo han skulle komme i kveld, så hvis hun er på nettet og sjekker resultatet av avstemningen så er det et dårlig tegn for oss som stemmer 'ja'...;-)

Skrevet

Jeg stemmer også for!:-)

Enskjønt: kanskje det begynner å bli litt sent? Hun sa jo han skulle komme i kveld, så hvis hun er på nettet og sjekker resultatet av avstemningen så er det et dårlig tegn for oss som stemmer 'ja'...;-)

Å shit, var det i kveld? Litt brisen her, visst. Jaja, kanskje han har ringt og utsatt det til i morgen? ;-)

Skrevet

Å shit, var det i kveld? Litt brisen her, visst. Jaja, kanskje han har ringt og utsatt det til i morgen? ;-)

Flere som fylle-doler, altså? ;-)

Skrevet

Flere som fylle-doler, altså? ;-)

Bare bittelitt. Bare litt testefylling før morgendagen, eller skal vi si kvelden. Skål morsan:-)

Skrevet

Bare bittelitt. Bare litt testefylling før morgendagen, eller skal vi si kvelden. Skål morsan:-)

*skål*

Jeg tror nok heller "promille-doling" er mer dekkende enn "fylle-doling" på meg også;-)

Skrevet

*skål*

Jeg tror nok heller "promille-doling" er mer dekkende enn "fylle-doling" på meg også;-)

hehe skål!

doling i helgene er ekstra gøy

Skrevet

Kom igjen! Ikke vær snerpete. Har du lyst, har du lov ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...