ed25 Skrevet 1. mai 2001 Del Skrevet 1. mai 2001 jeg har vært igjenom akkurat det samme som khh...har vært i ett forhold i 7 år og vi var veldig ung når vi ble sammen. Etter at hun ble gravid for ca 3år siden begynnte hun og få depresjoner og spiste veldig mye under svangerskapet..la på seg masse kilo. Og dette har hun slete med helt frem til no. Ikke nok med det, hun ble gravid rett etter fødsel igjen og tok abort...litt senere døde faren hennes som hun var veldig glad i men ikke så så mye til for han bodde i Brasil. Vi har pratet litt om disse tingene men ikke mye og jeg har følt det har vært vansklig og prate om uten at hun startet. Så har ting bygd seg opp og i tillegg så har jeg etter jeg fikk barn blitt mere innetype...og til slutt hektet på data/irc..mesteparten av tiden min gikk til og sitte forann denne skjermen i stede for og pleie min elskede som hadde det vondt/hardt. Tilslutt satt jeg så mye foran dataen at det begynnte og gå utover andre ting og vi kranglet mye. Jeg ble aggresiv og sa stygge ting til henne (uffa, hvor blind går det ann og bli?) Etter en krangel vi hadde så gikk hun ut på byen og skulle bare koble av, det endte opp med en tur oppi parken men en felles kompis av oss....han sa masse fine ting om henne og strøk henne på halsen og det endte opp med at de klina. I etter tid trodde hun at hun var bli forelset i han...men fant ut at det var bare mangel på og høre fine ting om seg selv som hadde gjordt dette. så kommer det som virklig aldri skulle skje...jeg passet dattra våres for henne (var hun som skulle ha henne denne helgen) Og jeg kjørte henne ut til en vennine der de skulle sitte og prate og lage seg noe mat og kose seg...slik hun fikk koblet litt av. Dette endte opp i at de reiste en tur på byen, der hadde hun truffet en halvnarkoman (daglig hasjrøyking) som vi begge kjenner og hun har gått 2 år på skole la med. Det endte opp i at hun tok taxi la med han hjemmover og han overtalte henne til og bli med på nachspiel med han....de røyket hasj i mange timer og og hun ble helt svimmete..da begynnte han og klå på henne og det endte opp med full pakke (samleie) Hun hadde selv lovd meg og være snill pike og være ærlig med meg. Så dette fortalte hun dagen etter....hun sa bare at hun visste ikke hvs hun styrte med og at hun følte seg syk i hode. Det værste av alt jeg føler alt for henne ennå og vill at hun skal få hjelp til alt hun har vært gjennom....hadde tror jeg kom til og drepe de som hun har gjordt noe la med..men ble i stede bare lei meg på hennes vegne....HVA SKAL JEG GJØRE jeg elsker jo jenta og vill at ting med tid skal bli bra igjen HJELP 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/26283-hvordan-pr%C3%B8ve-og-bli-sammen-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ed25 Skrevet 1. mai 2001 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2001 vill bare legge til at vi er gode venner og at hun sier hun er glad i meg men ikke har de rette følesene for meg lengre etter alt det "fæle" jeg har gjort mot henne og at jeg har prøvd og bestemme alt for henne...vi gjør masse ting i lag som og gå og spise, grille og gjøre ting la med dattra våres....hun sender meg sms meldinger i flusst, men synns jeg maser for mye på henne enda...skal jeg bare ligge lavt og vente på at hun vill gjøre ting la med meg...at det ikke er jeg som vill få henne med på ting hele tiden? Er veldig forvirret selv, men har fortalt henne at samme hva det måtte være så stiller jeg opp 100% for henne....så er vel bare og bite seg i skinnet og se..ELLER? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/26283-hvordan-pr%C3%B8ve-og-bli-sammen-igjen/#findComment-108033 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 3. mai 2001 Del Skrevet 3. mai 2001 Hei! Selv om du elsker denne jenta og har intense ønsker for dere to, råder jeg deg til å ta det rolig. Hun må få tid på seg til å finne seg selv for å bli trygg på seg selv. Jeg tror du må finne deg i at du ikke skal styre denne prosessen. Masing om for tidlig gjenforening kan føre til det motsatte av det du ønsker, mer avstand. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/26283-hvordan-pr%C3%B8ve-og-bli-sammen-igjen/#findComment-108299 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.