Gå til innhold

Hva er det med Valla??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg sett pressekonferansen med Valla, og hørte nettopp at Jagland har bekreftet at Valla løy om saken fra -97 på denne PK'en.

Vi har vel iallefall fått nok bekreftelser på at hun lyver så det renner. Og unnskyldningen i dag var vel egentlig ingen unnskyldning, mer en beklagelse av at andre har misforstått henne.

Hva slags dame er dette? Er hun så hardbarka og med så lite empati at hun ikke skjønner sosiale spilleregler? En kyniker? Har hun en personlighetsforstyrrelse?

Noen som har gjort seg opp tanker?

Skrevet

Hun er så lik min tidligere sjef, som uten tvil er psykopat, at sårene jeg trodde var ferdigbehandlet og grodd ble revet opp igjen.

Skrevet

Jeg vil avente å se det an. Jagland åpnet for at det kunne ha skjedd en misforståelse.

Skrevet

Tja, si det. Jeg kan ikke sette diagnoser, men det er mulig hun har en..

Skrevet

Det finnes desverre enkelte slike folk som ingenting biter på. Og desverre kommer de ofte veldig høyt i karrierestigen.

Men før eller siden vil de snuble i egne feil/ løgner. Men det til tross så blir man ikke kvitt dem om man avslører dem. Jeg tror ikke hun makter og sette seg inn i andres følelser.

Jeg ble utrolig skuffet da jeg såg Nils Arne Eggen mente hun hadde en god lederstil. Jeg har vel egentlig oppfattet han som en brumblede fargeklatt.

Gjest hør bedre etter
Skrevet

Jagland bekreftet at hun snakker sant.

Skrevet

psykopat

Hysj, det må du ikke si! Jeg fikk kjeft her på DOL når jeg antydet dette her forleden ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hysj, det må du ikke si! Jeg fikk kjeft her på DOL når jeg antydet dette her forleden ;-)

Snålt at det er så strengt å stille diagnoser på et forum som heter Doktoronline. :)

Skrevet

Jagland bekreftet at hun snakker sant.

Nei det gjør han da ikke, han sier at ingen kan huske det, men slenger på at det KAN jo være en missforståelse. Er det ikke det som er problemet da?, alle missforstår Valla.

Skrevet

Snålt at det er så strengt å stille diagnoser på et forum som heter Doktoronline. :)

Det er bare det at jeg er ikke dokter'n ;-)

Skrevet

Det er bare det at jeg er ikke dokter'n ;-)

Du bare _leker_ doktor altså?!! jassågitt....;-)

Skrevet

Du bare _leker_ doktor altså?!! jassågitt....;-)

Jeg er skapdoktor!

Skrevet

psykopat

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=5931521

"Psykopater er ute etter kontroll og makt, dermed søker de til høytstående stillinger. Vi finner psykopater i alle arbeidsgrupper, men de dukker oftere opp blant lederne, sier Arnulf Kolstad, professor i psykologi ved NTNU i Trondheim.

En sjef med psykopatiske trekk vil av mange bli oppfattet som en dyktig leder - inntil han avslører sine mørkeste sider.

Typiske trekk for psykopaten er at han lyver og bedrar, manipulerer, skaper intriger og herser med kollegene. Han tråkker på andre for å fremheve seg selv, og kan gjerne stjele æren for godt arbeid andre har utført.

Samtidig har psykopaten en unik evne til å sjarmere, og han innynder seg med de «riktige personene».

Utad fremstår psykopaten ofte som vellykket og dyktig, mens han egentlig sliter med dårlig selvtillit og har et umettelig behov for skryt og anerkjennelse. Blant psykologer går psykopaten også under navnet «sjarmerende tyrann»."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...