Gå til innhold

Antrekk på salsakurs?

Anbefalte innlegg

Gjest en nybegynner
Skrevet

Skal på nybegynnerkurs i Salsa på søndag. Hva er vanlig antrekk å ha? Jeg tenker både på skjørt/kjole (eller bukser??) og hva slags type sko.

Ville helst slippe å kjøpe nytt antrekk bare for det kurset.

For ordens skyld, jeg er kvinne (30-årene).

frøken rosanna
Skrevet

ALLE på salsa-kurset mitt går med leopard- mønstret tights og svart BH. Det er standard salsa- antrekk!

Gjest en nybegynner
Skrevet

ALLE på salsa-kurset mitt går med leopard- mønstret tights og svart BH. Det er standard salsa- antrekk!

ha ha, der tror jeg deg ikke gitt!

Lurte bare på om det er pent antrekk eller mer joggedrakt/joggesko man pleier bruke på slike nybegynnerkurs

Skrevet

Ha på treningsklær, ei god bukse som ikke blir for varm, og ei teskjorte. Sko som du synes er komfortable og som ikke sverter gulvet er bra.

Jeg har deltatt på endel salsakurs de siste årene, og bruker stort sett ei god bomullsbukse (mange kommer i dongeri, men det blir fryktelig varmt) og teskjorte. I tillegg har jeg gode dansesko, som har en spesiell såle (todelt).

Jeg ville kommet som om det var til en vanlig treningstime. For all del - ikke glem vannflaska di! :o)

Gjest skoene er viktigst
Skrevet

Treningsbukse og t-skjorte, ihvertfall første gangen, så ser du om de andre pynter seg mer.

Det viktige er skoene, de skal ikke sette merker, og ikke ha gummisåle som gjør det vanskelig å snu. Det beste er ordentlige latin-dansesko med delt lærsåle, det nest beste er jazz-sneakers.

Skoen må sitte godt fast på foten.

Evt får du danse i sokkelesten første gang, til du ser hva læreren anbefaler.

Se på hjemmeidene til dansestedet (eller tilsvarende steder som har hjemmesider) der står det masse.

Gjest kvitsymra
Skrevet

Et skjørt med en topp, eller en lett kjole. Når du føler deg pen og litt sensuell, så merkes det også i dansen -om man er nybegynner eller ei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...