Gå til innhold

Jeg er ikke trøtt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sovet dårlig de siste 4 nettene, dvs. natten til i går sov jeg 6,5 time, men våkna 6:30 da. Men jeg er ikke trøtt! Ikke i løpet av dagen engang! Lys våken! Selv om jeg stort sett sitter pal foran tv'n slumrer jeg ikke engang, noe jeg vanligvis gjør om jeg sover godt om natten.

Jeg kommer vel til å gå i koma når jeg begynner på jobb igjen over helga...

Men hvordan er det mulig å være så lys våken etter ikke å ha sovet mer enn max. 30 min i strekk 3 av de siste 4 nettene?

hidi, the scorpion
Skrevet

Du kunne fortalt det til oss, vet du!

Amfetamin er skadelig, og ihvertfall ikke noe du burde bruke når du er syk...

Men det roet kanskje hostekulene...

frøken rosanna
Skrevet

Jeg kan ikke annet enn slutte meg til svarene fra de andre.....kutt ut det amfetamintullet. Du kan ha mye moro med slikt stoff, men søvndyssende er det ikke!

Dette sier seg selv, og burde ikke være noe du sutrer om her inne!

Skrevet

Med mindre noen har lurt amfetamin i vannet jeg har bælmet disse dagene så... Nei, jeg tar selvfølgelig ikke stoffer av noe slag. :o) Har knapt nok tatt et par paracet, noe jeg forøvrig gjorde et par timer før jeg sovnet den natta jeg sov godt.

Skrevet

Jeg kan ikke annet enn slutte meg til svarene fra de andre.....kutt ut det amfetamintullet. Du kan ha mye moro med slikt stoff, men søvndyssende er det ikke!

Dette sier seg selv, og burde ikke være noe du sutrer om her inne!

Nå håper jeg virkelig dere kødder med meg altså? Stoff har jeg aldri vært bortpå.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du er gravid.

Og du går på amfetamin.

En forferdelig kombinasjon, og noe jeg aldri hadde trodd om deg.

hidi, the scorpion
Skrevet

Med mindre noen har lurt amfetamin i vannet jeg har bælmet disse dagene så... Nei, jeg tar selvfølgelig ikke stoffer av noe slag. :o) Har knapt nok tatt et par paracet, noe jeg forøvrig gjorde et par timer før jeg sovnet den natta jeg sov godt.

Det sier alle stoffmisbrukere....

Ikke ta tabletter i natt, vi trenger deg _ våken_!

Gjest noen punkter
Skrevet

Du er stressa. Du har mye å tenke på om dagen. Du er ikke så lykkelig som du selv vil tro. Jobben går ikke greit. Sexuallivet kunne vært bedre. Eksen er en dritt. Venninnene dine er ikke der for deg når du trenger dem. Du er usikker i rollen som mor. Du lengtes etter noe du ikke kan forklare.

Ikke alt dette, men noe.

frøken rosanna
Skrevet

Nå har det faktisk kommet meg for øret at du faktisk er gravid OG søvnløs OG hard amfetaminbruker! Hva mer skjuler seg bak ditt uskyldige nick?

Skrevet

Du er stressa. Du har mye å tenke på om dagen. Du er ikke så lykkelig som du selv vil tro. Jobben går ikke greit. Sexuallivet kunne vært bedre. Eksen er en dritt. Venninnene dine er ikke der for deg når du trenger dem. Du er usikker i rollen som mor. Du lengtes etter noe du ikke kan forklare.

Ikke alt dette, men noe.

Ja nå får hun sikkert sove, det føler jeg meg helt trygg på :-)

Skrevet

hmm.. hva er alle disse frekke innleggene om at du bruker stoff når du sier du ikke gjør det?*folk er så jææææææ**** frekke her inne til tider*

Skrevet

Apropos amfetamin:

har du sett hun gamle superbrune dama (Magda??) i "Alle elsker Mary", etter at hun 'by mistake' får amfetamin i drinken sin?

Ubetalelig! :-)

frøken rosanna
Skrevet

Apropos amfetamin:

har du sett hun gamle superbrune dama (Magda??) i "Alle elsker Mary", etter at hun 'by mistake' får amfetamin i drinken sin?

Ubetalelig! :-)

...og sånn vil du bli , Lillemus? Tenk deg om!

Skrevet

Du holder nok dessverre på å bli pskykotisk, lillemus. Hørt stemmer? Fastlegen bør kontaktes snarest.

Skrevet

...og sånn vil du bli , Lillemus? Tenk deg om!

Men hun fikk iallfall støvsugd under sofaen.

Skrevet

hmm.. hva er alle disse frekke innleggene om at du bruker stoff når du sier du ikke gjør det?*folk er så jææææææ**** frekke her inne til tider*

Ikke vet jeg. Må innrømme at jeg faktisk er temmelig overrasket, selv om jeg skjønner at de bare tuller, men morsomt for meg er det ikke i det hele tatt.

Men i alle fall så sloknet jeg kl. 0:15 i går kveld og våkna igjen 9:55 i morrest! Så lenge har jeg ikke sovet på årevis tror jeg. :o) Men nå er jeg sulteeeen....!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...