Gå til innhold

Noen som vil hjelpe meg å gjøre andre glad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har en sønn som ønsker seg så utrolig mye en sånn her lastebil (Mack) ifra Disney-filmen Cars/Biler. Noen som har peiling på om det er mulig å få kjøpt en sånn i Norge? Han ønsker seg kun denne bilen til bursdagen, sier han... Og jeg har såååååå lyst å gjøre han glad! Kan du hjelpe meg?

Gjest Pontiac
Skrevet

Å, jeg skulle virkelig ønske det men jeg aner ingen ting om disse lekene (mine er litt for store)

Håper dog du får et informativt svar for det er bare så en deilig følelse å gjøre sånt :)

Lykke til, og sjekk alle nettets lekebutikker.

Skrevet

Fant noe på amazon.co.uk og amazon.com. Vet ikke om det du leter etter finnes der, men mulig du må kjøpe fra utlandet. Eller kanskje Toys R Us har..

http://www.amazon.co.uk/s/ref=sr_pg_2/203-8434426-2744760?ie=UTF8&keywords=Cars&rh=n%3A595314%2Ck%3ACars&page=2

http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss_gw/102-7355176-3669721?url=search-alias%3Dtoys-and-games&field-keywords=Cars

Lykke til :)

Joda, det er denne bilen jeg mener... Synes det er veldig rart at det skal være så vanskelig å finne den her i landet. Bor desverre 50 mil fra nærmeste Toys butikk, så jeg aner ikke om de kan ha den der... Jaja... Tusen takk for bryderiet. Jeg får vel bare bestille fra utlandet...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...