Gjest Store søstra :S Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Passer søstra mi på 7 år, fyller 8 om ca 1 mnd. Er hun for ung til at jeg kan stikke en raskt tur ut å kjøpe meg en mat på bensinstasjonen litt nedi gata? Hun ligger og sover. Redd hun skal våkne og bli redd. (trodde stemora mi skulle komme hjem i kveld, men kommer ikke før i morgen så har ikke mat og sulten gitt...men tviler på jeg tørr stikke ut!) 0 Siter
morsan Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Hvis det hadde vært _dagen_ hadde sikkert ikek en kjapp tur ut hatt noen ting å si, fordi du da kunne snakke med henne og forklart henne situasjonen. Men nå er det natt, og det er umulig å si om hun kommer til å våkne eller ikke. Og våkner hun og er alene, vil hun bli skikkelig redd! Du kan ikke finne noe mat i skapet, da? 0 Siter
ekte nick Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Tror ikke jeg ville tatt sjansen - med mindre du vekker henne først og forklarer. Hva med isteden å bestille kinamat eller en pizza som de kjører til dere? I morgen tidlig kan dere jo dra på butikken sammen. 0 Siter
Gjest Store søstra :S Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Tror ikke jeg ville tatt sjansen - med mindre du vekker henne først og forklarer. Hva med isteden å bestille kinamat eller en pizza som de kjører til dere? I morgen tidlig kan dere jo dra på butikken sammen. blir nok butikken i morgen ja, tror ikke pizza kjører ut så sent, men overlever en kveld litt sulten. takker for svar 0 Siter
Gemini Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 blir nok butikken i morgen ja, tror ikke pizza kjører ut så sent, men overlever en kveld litt sulten. takker for svar Men har du absolutt ikke noe mat i hus? Det er sånt som er helt snålt for meg. En ting er om man ikke har lyst på det man har, men å ikke ha noe mat, hvis man er sulten? En hermetikkboks, posesuppe, pakke knekkebrød, whatever..? 0 Siter
Gjest Store søstra :S Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Men har du absolutt ikke noe mat i hus? Det er sånt som er helt snålt for meg. En ting er om man ikke har lyst på det man har, men å ikke ha noe mat, hvis man er sulten? En hermetikkboks, posesuppe, pakke knekkebrød, whatever..? hadde frukt og brød, men ikke pålegg, men trengte noe ala middag, noe med kjøtt. men holder ut til i morgen altså. er btw svært lurt å ikke være så kresen som det jeg er 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.