Gjest Signert Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 tror deg på det, og hadde du påstått noe annet ville jeg mest sannsynlig foreslått at du tok kvelden;) hehe Du må gjerne foreslå at jeg skal ta kvelden:) Det hadde jeg vært svært takknemlig for morgen! 0 Siter
sheba Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Skrevet 20. januar 2007 Du må gjerne foreslå at jeg skal ta kvelden:) Det hadde jeg vært svært takknemlig for morgen! Bare tøysa da, så du ikke smilefjeset:) 0 Siter
Gjest Signert Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Hvis jeg hadde møtt en bjørn på Hvalstrand hadde jeg nok begynt å lure. Jeg vet at haiene i Oslofjorden er harmløse, men av en eller annen grunn er jeg generelt redd for hai. Det er fair. Jeg var redd for tang da jeg var liten:) Det var også fair 0 Siter
Gjest Signert Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Du må gjerne foreslå at jeg skal ta kvelden:) Det hadde jeg vært svært takknemlig for morgen! Så du ikke _mitt_ smilefjes? 0 Siter
Gjest Signert Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Bare tøysa da, så du ikke smilefjeset:) Så du ikke _mitt_ smilefjes? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.