Gå til innhold

Dataproblem, noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren til mamma har hjemmeside på domeneshop.no, i går kveld klarte han og slette www/ mappa på smartftp klienten.. har trålet domeneshop for å se hvordan jeg oppretter denne igjen, men kan ikke finne det ut.

Noen som kan hjelpe? :)

Skrevet

Kontakt Domeneshop, de har kanskje backup av server. Men er det en billigløsning, må nok brukerne ta backup selv.

Gjenoppretting er lite trolig finnes, slike funksjoner tar for mye plass.

Skrevet

Kontakt Domeneshop, de har kanskje backup av server. Men er det en billigløsning, må nok brukerne ta backup selv.

Gjenoppretting er lite trolig finnes, slike funksjoner tar for mye plass.

Takk for svar:)

Vi har fortsatt index fil i publisher og originalutkastet til sida, men en www katalog hos domeneshop ble slettet....

etter han slettet den får vi ikke lengre overført filene med ftp, så det jeg lurte på var hvordan jeg oppretter den overføringsfila igjen:)

Skrevet

Takk for svar:)

Vi har fortsatt index fil i publisher og originalutkastet til sida, men en www katalog hos domeneshop ble slettet....

etter han slettet den får vi ikke lengre overført filene med ftp, så det jeg lurte på var hvordan jeg oppretter den overføringsfila igjen:)

Oi.

Det er vanskelig å forklare når jeg ikke vet hvilke programmer som brukes og kanskje ikke kjenner de spesifikke.

Kommandoen i UNIX er

MKDIR WWW

Ellers så finnes det trolig create/make directory i alle ftp-programmer.

Skrevet

Oi.

Det er vanskelig å forklare når jeg ikke vet hvilke programmer som brukes og kanskje ikke kjenner de spesifikke.

Kommandoen i UNIX er

MKDIR WWW

Ellers så finnes det trolig create/make directory i alle ftp-programmer.

Beklager maset mitt:)

Han bruker publisher også smartftp til overføringer... grunnen til at han ikke overfører med publisher er at han har for enkelt abbonement på domeneshop, om han oppgraderer kan han overføre direkte fra publisher..

Skrevet

Beklager maset mitt:)

Han bruker publisher også smartftp til overføringer... grunnen til at han ikke overfører med publisher er at han har for enkelt abbonement på domeneshop, om han oppgraderer kan han overføre direkte fra publisher..

Ja.

SmartFTP må ha en funksjon for å opprette kataloger, men det spørs hvilke rettigheter du har i rotmappen. WWW-mappen er antagelig nødvendig pga serverens script og adressering av URL. Får du ikke opprettet en mappe med

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...