Gå til innhold

For vid etter fødsel og det gir ham liten nytelse.

Anbefalte innlegg

Gjest ikke signatur

Så da kjenner han ikke så mye? Men jeg prøver også å gi ham orgasme ved oralsex og bruke hånden. Uten resultat.

Hva kan jeg gjøre? Jeg prøvde å snakke med mannen for å finne ut hvorfor vi har så lite sex. Han mener blant annet at jeg alltid er sur og irritert, men det stemmer ikke. Han skylder på meg og det er ikke så lett for meg dette. Hvordan kan vi få sex på timeplanen? Dette her går ikke i lengden og det sliter på meg!

Jeg har sagt at vi kan ta en kjapp omgang av og til, men han sier det tar "timesvis" (ikke sant). Men at det aldri blir en kjapp en er fordi det ikke går for ham, og da prøver og prøver jeg. Igjen la han skylden på meg og sa jeg tok lang tid. Jeg kan bli ferdig på noen minutter sa jeg da.

Fortsetter under...

Gjest ikke signatur

Kan se ut som han er frustrert over problemet sitt med å komme sent, og prøver å dytte skylden over på deg..?

Dere må jo bare snakke sammen her, på en vennlig og fortrolig måte.

Jeg har prøvd, og vi pratet litt i dag. Så får vi se om det blir en endring.

Han vil helst ikke snakke om dette virker det som, men i dag stilte jeg noen spørsmål.

pappatil2barn

Han rører meg med hånden en sjelden gang.

Hadde jeg hatt en dame som deg ville jeg satt mer pris på deg enn han gjør.

Har aldri vært borti at min fru har gitt oralsex. Aldri noen kjappis heller. Han må vel være litt kjedelig den mannen din som ikke verdsetter at du er så "gøy".

Annonse

Gjest ikke signatur

Hadde jeg hatt en dame som deg ville jeg satt mer pris på deg enn han gjør.

Har aldri vært borti at min fru har gitt oralsex. Aldri noen kjappis heller. Han må vel være litt kjedelig den mannen din som ikke verdsetter at du er så "gøy".

Han er nok litt kjedelig, og jeg må prøve å innse at vi har ulik sexlyst. Men jeg synes det ikke er mye å forlange at vi har sex av og til.

Han er nok litt kjedelig, og jeg må prøve å innse at vi har ulik sexlyst. Men jeg synes det ikke er mye å forlange at vi har sex av og til.

Men det er ikke så greit å forlange noe som krever at man har lyst. Lyst oppstår ikke ved forlanging.

Gjest Kitty Cat 82

Hvis du tror du er for vid, så kan du jo prøve slike vekt-kuler for å stramme opp musklene. Det er sikkert kjekt å få kontroll over de musklene der også. Jeg hørte en gang at de med full kontroll på musklene i skjeden, kan gi en mann orgasme uten å bevege kroppen, bare bruke musklene i underlivet!

Hvis du tror du er for vid, så kan du jo prøve slike vekt-kuler for å stramme opp musklene. Det er sikkert kjekt å få kontroll over de musklene der også. Jeg hørte en gang at de med full kontroll på musklene i skjeden, kan gi en mann orgasme uten å bevege kroppen, bare bruke musklene i underlivet!

Når jeg leser innlegget, så slår det meg at det ikke er hennes vidde som er problemet.

Annonse

Hatt omtrent samme problem. Eller han da. Men han kommer inn i meg bakfra, og det funker fint, eller legg en pute under rompa i misjonærstillingen. Da kommer han lengre inn i deg.

Kanskje han ikke fikk orgasme før, men bare kom, sånn mekanisk. Syns du skal slappe av på å ha dårlig samvittighet.

Les Hengivelse, en guide til menns underliv. Ken Purvis

Uannsett om fyren er egoist eller ikke er det ikke noen lett situasjon for noen av dere.

Vaginalegg, løp og kjøp. De har det på apoteket og de heter AquaFlex som jeg har.

lYkke til

Han rører meg med hånden en sjelden gang.

Dere bor ikke tilfeldigvis i Trøndelag? Minner meg mistenkelig om min eks som sutret etter sønnen vår ble født: "hvorfor tok du ikke keisersnitt? Du var mye trangere før". Helt utrolig at det går an. Jeg gikk fra han noen år etter.

Når det gikk for han var sexen over. Hvis jeg ikke da var fornøyd, måtte jeg hjelpe meg selv. For jeg var jo ansvarlig for min egen orgasme. Jaja, har flirt mye av han i ettertid. Men der og da var det virkelig frustrerende.

• 1 måned senere...

Men det er ikke så greit å forlange noe som krever at man har lyst. Lyst oppstår ikke ved forlanging.

Herregud er det virkelig mulig!Kan virkelig vi være for vide?Har samme problem med typen min.Han kommer kun ved suging eller runking!Og ikke med penetrering!Kun noen få ganger...Legen har forsikret meg gang på gaNG AT SKJEDEN IKKE ER FOR VID.aT DEN TILPASSER SEG HVER ENKELT MANN SIN PIKK...Men jeg har jo født tre barn.Kan det ikke være meg som er problemet da???Har vært med andre menn ,men ingen av dem har hatt problemer med å komme inni meg..Jeg bruker musklene i skjeden under hele samleiet aktivt.Er også redd for å være for vid,men skjønner ikke hvorfor jeg ikke var det for de andre jeg har vært sammen med

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...