Gjest rota Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Jeg har nå koblet en lydkabel fra Audio out på TV'en og inn i stereoanlegget. Men hvordan skal jeg fortelle TV'en at lyden skal gå ut av den og inn i kabelen og inn i stereoanlegget og ut av dets høytalere? Eller har jeg gjort noe feil? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Fra TV vil det gå lyd ut hele tiden, slik at det er forsterkeren som bestemmer hva som skal ut til høytalerne. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Fra TV vil det gå lyd ut hele tiden, slik at det er forsterkeren som bestemmer hva som skal ut til høytalerne. Hva skulle jeg gjort uten deg Morsk. Takk skal du ha. Nå har jeg TV-lyd på høyttalerne. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Hva skulle jeg gjort uten deg Morsk. Takk skal du ha. Nå har jeg TV-lyd på høyttalerne. Gratulerer:) 0 Siter
Gjest rota Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Gratulerer:) Er du her enda? Nå har jeg et nytt problem. Jeg skulle skifte kanal, men nå virker ikke fjernkontrollen på TV. Jeg får ikke slått av TV med den en gang. Er dette pga lydkablene? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Er du her enda? Nå har jeg et nytt problem. Jeg skulle skifte kanal, men nå virker ikke fjernkontrollen på TV. Jeg får ikke slått av TV med den en gang. Er dette pga lydkablene? Nei, det er utelukket at lydkablene har med dette å gjøre. Ta ut batteriene i fjernkontrollen og sett de inn igjen. Hjelper ikke det prøv og dra ut støpselet til TV'en et øyeblikk. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Nei, det er utelukket at lydkablene har med dette å gjøre. Ta ut batteriene i fjernkontrollen og sett de inn igjen. Hjelper ikke det prøv og dra ut støpselet til TV'en et øyeblikk. Nå virker det. Jeg har prøvd alt som tenkes kan, trykket på alle knapper både på stereoanlegg og TV. Jeg fant ut at det eneste som virket på fjernkontrollen for TV var lyden, den kunne jeg regulere, alt annet var dødt. Så da regner jeg med at det var noe med at fjernkontrollen liksom var koblet ut fordi jeg hadde koblet på stereoanlegget. At det var en annen source liksom. Jeg regner med at en av de knappene jeg trykket på var den rette, at jeg da koblet inn igjen fjernkontrollen som styringskilde for TV. Jeg har nå hørt på Grand Prix med ekstra god lyd. Hooked upon you var knall, håper den vinner hele greia. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.