Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en barnehageassistent og jobber med barn som er 3-6år. Det er en ny barnehage og barna er alltid syk. Jeg fant ut jeg var gravid in Oktober. Siden Oktober, har jeg vært syk hver eneste måned med all slags sykdommer...bihull betenelser, forkjøleser, halsbetenelser...og har vært på pensilin kurer to ganger allerede. Nå er jeg syk igjen med bihull betenelse. Jeg er så sliten og kroppen min er svak og rett og slett jeg orker ikke mer. Jeg kommer tilbake fra sykdommen frisk bare å bli syk igjen om 2 uker. Er dette sunt for meg og babyen? Jeg ønsker ikke å gå tilbake til jobben (bakterie sone) bare å være syk igjen. Hva synes du?

Hilsen,

Aleta

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262873-hva-synes-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest du skader ikke fosteret

Det er ikke farlig for fosteret om du er syk.

Legen din er (forhåpentligvis) klar over at du er gravid, og gir deg ikke medisiner som fosteret ikke tåler.

Dette er sikkert i en overgangsperiode, til du har forsterket ditt immunforsvar.

Det er helt normalt i en barnehage at når først en har blitt syk så smitter de selvfølgelig de andre. Dette vil du også merke når ditt barn en gang begynner i barnehagen, i en overgangsperiode vil barnet være mye syk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262873-hva-synes-dere/#findComment-2106406
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...