Gjest Hva bør jeg spise? Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Jeg skal ut å spise på en italiensk resturant. Er det noe jeg bør velge. Utenom tradisjonell pizza og vanlig pasta! Er det noe som er virkelig godt! Noe som ikke er helt vanlig, men som er italiensk. Vet at det går i pizza og pasta. Men er det noe som er riktig godt? 0 Siter
GoodTimes Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 De er flinke med kalvekjøtt, og de bruker mye sitronsaft som smakstilsetting. Kombinasjonen kalvefilet og en litt kremete saus med spiss av sitron er nydelig. Om du er veldig sulten, kan du spise osso bucco. Diger kjøttbit med bein og diverse tilbehør. Det er i alle fall nesten synd å spise pizza eller pasta, for det lager vi jo sjøl. 0 Siter
Osiris Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Italiensk mat er generelt veldig god, og består av mye mer enn pasta og pizza. I Italia er pasta en forrett og ikke en hovedrett slik vi bruker her i landet. Saltimbocca er veldig godt! Det er kalvefilet med spekeskinke og salvie. I Norge serveres den ofte med kylling elelr svinefilet i stedet for kalv. Like godt! 0 Siter
Gjest Hva bør jeg spise? Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Italiensk mat er generelt veldig god, og består av mye mer enn pasta og pizza. I Italia er pasta en forrett og ikke en hovedrett slik vi bruker her i landet. Saltimbocca er veldig godt! Det er kalvefilet med spekeskinke og salvie. I Norge serveres den ofte med kylling elelr svinefilet i stedet for kalv. Like godt! Tusen takk for svaret! Da får jeg se hvor sulten jeg er på mandag, tenker jeg er veldig sulten siden vi har hatt forelesninger 3 timer før vi skal møtes! Gleder meg hvertfall:) 0 Siter
Gjest Hva bør jeg spise? Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 De er flinke med kalvekjøtt, og de bruker mye sitronsaft som smakstilsetting. Kombinasjonen kalvefilet og en litt kremete saus med spiss av sitron er nydelig. Om du er veldig sulten, kan du spise osso bucco. Diger kjøttbit med bein og diverse tilbehør. Det er i alle fall nesten synd å spise pizza eller pasta, for det lager vi jo sjøl. Tusen takk for svar! Ja, pizza og pasta blir det ikke. Vil smake noe annet enn det jeg selv greier å lage;)! 0 Siter
Gjest Hva bør jeg spise? Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 kalv med gorgonzolasaus. mmmmm Takk for svaret! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.