frosken Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Har shoppet litt + det jeg har i frysen fra i sommer så jeg har frosne blåbær, jordbær, bringebær, rips, banan + skogsbærblanding i fryseren nå. Skulle bli noen gode smoothies fremover det. ) *Gleder seg* Fordi jeg ønsker et relativt proteinrikt kosthold, pleier jeg også å blande de frosne bærene med mager kesam av og til. Smaker utrolig godt! 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Skrevet 21. januar 2007 Jeg bruker melk. Jeg ser jeg skulle spesifisert uten melkeprodukter, ikke bare yoghurt. ) Huden min er nemlig ikke spesielt begeistret for melkeprodukter, men reagerer med å få kviser / røde prikker i ansiktet. 0 Siter
Sofline Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Jeg ser jeg skulle spesifisert uten melkeprodukter, ikke bare yoghurt. ) Huden min er nemlig ikke spesielt begeistret for melkeprodukter, men reagerer med å få kviser / røde prikker i ansiktet. OK da.. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.