bringsteen Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg er ei jente på 25 år som bruker cerazette. Etter jeg startet å bruke p-pillene for ca 4 mnd siden, har jeg hatt små blødninger ganske ofte. For ca en måned siden fikk jeg plutselig veldig vondt under samleie. Og det kom noe mørkt blod ut. Etter det har jeg hatt svie og smerter når vi har sex. Det svir i sjeden,og det går utover i lysken/beina. Noen ganger får jeg små blødninger etterpå. Ettersom jeg har litt sporadiske menstrasjonsblødninger vet jeg ikke om det er det, eller om det er sår som svir og blør i sjeden. Det hender at jeg ikke kjenner så mye til svien og smerten i små perioder, men så kommer det plutselig tilbake. Det går også ut over lysten min. Når jeg kjenner at jeg er kåt tenker jeg på det og det forsvinner. Jeg har ellers aldri hatt noe problem med å bli våt. Kjæresten min kan ikke kjenne noen forskjell fra før jeg fikk smertene og nå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262890-smerter-ved-samleie/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.