magnusnh Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hei. Jeg falt på asfalten nyttårsaften, og fikk et lite sår i panna og ett på nesen. Etter en uke ble såret infisert, og jeg fikk først diclosil, og etter fem nye dager KEFLEX fordi antibiotikaen ikke så ut til å virke, fordi såret, eller allergien ble langsomt større. Den 18. januar var jeg hos en hudlege, som sa at infeksjonen var borte, og at såret ville komme til å gro. I dag ser eksemen eller hva jeg skal kalle det ikke bedre, men det fortsetter å spre seg. Legen sa jeg skulle ta ut kuren med KEFLEX, men jeg lurer nå på om det er det jeg reagerer på. Jeg bruker også Terramyxin Polimyxin som jeg smører på såret. Dette begynner å bli virkelig plagsomt, og halve ansiktet er snart fullt av eksemen. Jeg kan også nevne at jeg har begynt å klø ekstra andre steder på kroppen i tillegg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262895-allergi-etter-infeksjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.