Gå til innhold

Kan man få mensen og likevel være gravid?

Anbefalte innlegg

Gjest Kari-anna

Ei venninne av meg mener man kan få mensen selvom man nylig er blitt gravid. Dette gjelder særlig den gangen du faktisk venter mensen (og håper at den ikke kommer). Hun mener den da kan komme men at du kan være gravid likevel?

Syns dette høres rart ut og tror hun lurer seg selv litt Hva stemmer egentlig? Både hun og jeg er prøvere.

Fortsetter under...

Gjest sjeldent, men det kan skje

Ja du kan ha mensen selv om du er gravid. Dette hører til sjeldenheten, men det har skjedd.

Kjenner ei som hadde blødninger i 4 mnd. etter at hun var blitt gravid, hun trodde selvfølgelig ikke at hun var gravid, da hun kom til legen vedr. noe annet, tok de forskjellige prøver, hun fikk da vite at hun var ca 4 mnd. på vei.

Ja, da. Man kan ha mens (eller en blødning) selv om man er gravid. Det er flere som har hatt regelmessig blødning i flere mnd etter at de ble gravide.

Og jeg har hatt såkalt festeblødning med alle mine 3. Da har jeg fått en litt sparsom mens når jeg forventet første mens etter at jeg ble gravid (eh, dårlig formulert. Men du skjønner, ikke sant?).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...