Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Her blåser det og regner i bøtter og spann...Riktig ukoselig vær, men med fyr i ovnen, så er det riktig deilig inne!

Liker heller ikke snø, er livredd for å falle på glatta, går som ei gammal kjerring på 92 år....

Sexy?

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

40

• hidi, the scorpion

5

• frosken

4

• hare1365380455

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ekte krisemaksimering det du driver med i dag...*s*

Du vet jo ikke om snøen blir liggende til mandag en gang...

Du får ikke sympati fra meg før snøen har ligget i mer enn 3 dager uten at det har blitt brøytet slik at du kommer deg ut.

Skrevet

"Det er synd at trygdekontoret ikke har opplysningplikt og at leger ikke er flinkere til å søke om ergoterapeuter til folk."

Jeg kunne ikke vært mer enig med deg!

Det er en jungel av lover og paragrafer også for å få hjelpemidler man trenger. Som regel lærer man av andre og ikke av det offentlige.

Skrevet

Ekte krisemaksimering det du driver med i dag...*s*

Du vet jo ikke om snøen blir liggende til mandag en gang...

Du får ikke sympati fra meg før snøen har ligget i mer enn 3 dager uten at det har blitt brøytet slik at du kommer deg ut.

Men etter denne frustrasjon og krisemaksimeringstråden er jeg blid igjen ;o)

Det hjalp, masse...

Skrevet

Her blåser det og regner i bøtter og spann...Riktig ukoselig vær, men med fyr i ovnen, så er det riktig deilig inne!

Liker heller ikke snø, er livredd for å falle på glatta, går som ei gammal kjerring på 92 år....

Sexy?

Sånn var jeg før. Jeg har ikke vært noe særlig ute på over 30 år når det er sånt drittvær.

Skrevet

Men etter denne frustrasjon og krisemaksimeringstråden er jeg blid igjen ;o)

Det hjalp, masse...

Æ'kke synd på deg, bare så du vet det!

Nå skal jeg ut å gå tur i den fine snøen...*s*

Skrevet

Æ'kke synd på deg, bare så du vet det!

Nå skal jeg ut å gå tur i den fine snøen...*s*

*rekker tunge*

hidi, the scorpion
Skrevet

Sånn var jeg før. Jeg har ikke vært noe særlig ute på over 30 år når det er sånt drittvær.

Ja, det var jo en nydelig oppmuntring til en på 92....

*lol*

Skrevet

Ja, det var jo en nydelig oppmuntring til en på 92....

*lol*

Hehe

Skrevet

*rekker tunge*

Har du funnet frem vinterhjulene du omsider fikk?

Skrevet

Har du funnet frem vinterhjulene du omsider fikk?

Jada, de står her, bare å sette på. Men jeg tror bremsene må justeres men det spille jo ikke så stor rolle ute.

Skrevet

Jada, de står her, bare å sette på. Men jeg tror bremsene må justeres men det spille jo ikke så stor rolle ute.

Da synes jeg du skal vise hvor tøff du er og ta med minstemann ut på tur i morgen. Med spade og godt humør kommer dere minst 50 meter ned i gata!

Gjest Shira12
Skrevet

Vi har snø her, og jeg tenkte på deg når jeg var ute og gikk i går.

Det var så dårlig brøyta at du ikke kunne brukt fotgjengerfeltet, det var nemlig bare snø i hver ende.

Så skulle du vært med meg på kino, hadde vi måttet gått en skikkelig omvei. *forbanna*

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei, for du bruker ikke bremsene på glatta, likssom...

For Guds skyld: Hold deg inne!!!!

Skrevet

Da synes jeg du skal vise hvor tøff du er og ta med minstemann ut på tur i morgen. Med spade og godt humør kommer dere minst 50 meter ned i gata!

LOL, han er med avlasteren på landet og hadde med seg skøyter og hockeyhjelm. Og så skulle de bake muffens ;o)

Men jeg kan prøve meg ute i morra hvis de ikke har saltet og det har stoppet å snø.

Skrevet

Vi har snø her, og jeg tenkte på deg når jeg var ute og gikk i går.

Det var så dårlig brøyta at du ikke kunne brukt fotgjengerfeltet, det var nemlig bare snø i hver ende.

Så skulle du vært med meg på kino, hadde vi måttet gått en skikkelig omvei. *forbanna*

De har sluttet å brøyte annet enn hovedveiene her i byen så her er det snø på småveiene og skikkelige brøytekanter ellers. Men jeg tviler på at de har tenkt å brøyte det som ligger her nå, da må det i tilfelle snø mye mer.

Skrevet

Nei, for du bruker ikke bremsene på glatta, likssom...

For Guds skyld: Hold deg inne!!!!

Bremsene er bare for å bruke når man står stille. De er ikke til å bremse med når man triller. Så i realiteten har ikke rullestoler bremser.

hidi, the scorpion
Skrevet

Bremsene er bare for å bruke når man står stille. De er ikke til å bremse med når man triller. Så i realiteten har ikke rullestoler bremser.

Ler! Jeg trodde du snakket om bilen!

Ler så jeg rister...

Skrevet

Ler! Jeg trodde du snakket om bilen!

Ler så jeg rister...

Jeg kan ikke bruke bilen min hihi. Og bremsene på den er helt i orden ;o)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg kan ikke bruke bilen min hihi. Og bremsene på den er helt i orden ;o)

Ler enda...

Litt forskjell på bil og rullestol kanskje...

Nå har jeg da ingen peiling på rullestoler, så det overlater jeg glatt til deg..

*lol*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...