Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest mandolina
Skrevet

Det kan tenkes vi bor på hver vår kant av landet...:)

Kanskje det, jeg bor på Østlandet.

Hilsen

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

40

• hidi, the scorpion

5

• frosken

4

• hare1365380455

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nå er det på tide det stopper *sur*, jeg trenger å handle :o(

Har vært ute i dag i det grusomme snøværet. Det blåser kraftig, og snør på tvers her. Dvs. det har roet seg litt nå, snør fortsatt, men blåser ikke fullt så kraftig. Måtte en tur på postkontoret, samt på senteret for å i alle fall handle mat. Skulle helst ha handlet en gave også, men det kan til nød vente til mandag. Men bursdagsbarnet har bursdag mandag, og jeg hadde tenkt å ha med gaven på jobb da. Fikk ikke handlet noen gave, for kort tid etter at vi kom inn på senteret, så gikk strømmen...

Men det var grusomt å være ute i et hele tatt, så ille som det snødde her. Snø er nå greit nok, men i kombinasjon med vind er det pyton...

Gjest rullestolbruker
Skrevet

Det er fordeler også vet du for ungene. Man er alltid til stede, har stort sett god tid og finner andre måter å være en god mamma på enn å base i snøen.

Jeg skal på rehab i fire uker neste mnd og da skal dattera mi være her så da kan minstemann slite ut henne på fysiske aktiviteter ;o)

Bare se her, jeg ble i mye bedre humør av å klage på dol og få masse respons på det :o)

Koselig det.

Hilsen

Skrevet

Har vært ute i dag i det grusomme snøværet. Det blåser kraftig, og snør på tvers her. Dvs. det har roet seg litt nå, snør fortsatt, men blåser ikke fullt så kraftig. Måtte en tur på postkontoret, samt på senteret for å i alle fall handle mat. Skulle helst ha handlet en gave også, men det kan til nød vente til mandag. Men bursdagsbarnet har bursdag mandag, og jeg hadde tenkt å ha med gaven på jobb da. Fikk ikke handlet noen gave, for kort tid etter at vi kom inn på senteret, så gikk strømmen...

Men det var grusomt å være ute i et hele tatt, så ille som det snødde her. Snø er nå greit nok, men i kombinasjon med vind er det pyton...

Ja, jeg har ikke vært lenger enn verandaen for å gi kaninene mat og det holdt for meg :o(

ShitDiddelyDo
Skrevet

Her tordnet og lynte det i dag...+ rein og sludd og snø...ÆSJ!

Men jeg skjønner jo at for deg blir problemene enda større mht framkommelighet når snøen kommer - så sånn sett har jeg ikke stort å klage på. Rent bortsett fra at jeg HATER vinteren da..:-)

Torden og lyn?

Da snakker vi. :)

Det går mot armageddon.

Skrevet

Her er det regn og sterk vind!

Her blåser det også men sikkert ikke så mye som hos deg

hare1365380455
Skrevet

Her blåser det også men sikkert ikke så mye som hos deg

Jeg trodde faktisk det skulle blåser mer, så kanskje det ikke blir noen storm. :)

Skrevet

Jeg trodde faktisk det skulle blåser mer, så kanskje det ikke blir noen storm. :)

Vi har ikke slike stormer så folk fra Vestlandet ler når vi sier storm ;o)

hare1365380455
Skrevet

Vi har ikke slike stormer så folk fra Vestlandet ler når vi sier storm ;o)

Hehe, er det sant? En gang sa jeg det var kraftig vind her, men det var visst ordentlig storm! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...