Gjest mandolina Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Det kan tenkes vi bor på hver vår kant av landet... Kanskje det, jeg bor på Østlandet. Hilsen 0 Siter
Gemini Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Nå er det på tide det stopper *sur*, jeg trenger å handle ( Har vært ute i dag i det grusomme snøværet. Det blåser kraftig, og snør på tvers her. Dvs. det har roet seg litt nå, snør fortsatt, men blåser ikke fullt så kraftig. Måtte en tur på postkontoret, samt på senteret for å i alle fall handle mat. Skulle helst ha handlet en gave også, men det kan til nød vente til mandag. Men bursdagsbarnet har bursdag mandag, og jeg hadde tenkt å ha med gaven på jobb da. Fikk ikke handlet noen gave, for kort tid etter at vi kom inn på senteret, så gikk strømmen... Men det var grusomt å være ute i et hele tatt, så ille som det snødde her. Snø er nå greit nok, men i kombinasjon med vind er det pyton... 0 Siter
Gjest rullestolbruker Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Det er fordeler også vet du for ungene. Man er alltid til stede, har stort sett god tid og finner andre måter å være en god mamma på enn å base i snøen. Jeg skal på rehab i fire uker neste mnd og da skal dattera mi være her så da kan minstemann slite ut henne på fysiske aktiviteter ;o) Bare se her, jeg ble i mye bedre humør av å klage på dol og få masse respons på det ) Koselig det. Hilsen 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Skrevet 20. januar 2007 Har vært ute i dag i det grusomme snøværet. Det blåser kraftig, og snør på tvers her. Dvs. det har roet seg litt nå, snør fortsatt, men blåser ikke fullt så kraftig. Måtte en tur på postkontoret, samt på senteret for å i alle fall handle mat. Skulle helst ha handlet en gave også, men det kan til nød vente til mandag. Men bursdagsbarnet har bursdag mandag, og jeg hadde tenkt å ha med gaven på jobb da. Fikk ikke handlet noen gave, for kort tid etter at vi kom inn på senteret, så gikk strømmen... Men det var grusomt å være ute i et hele tatt, så ille som det snødde her. Snø er nå greit nok, men i kombinasjon med vind er det pyton... Ja, jeg har ikke vært lenger enn verandaen for å gi kaninene mat og det holdt for meg ( 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Her tordnet og lynte det i dag...+ rein og sludd og snø...ÆSJ! Men jeg skjønner jo at for deg blir problemene enda større mht framkommelighet når snøen kommer - så sånn sett har jeg ikke stort å klage på. Rent bortsett fra at jeg HATER vinteren da..:-) Torden og lyn? Da snakker vi. Det går mot armageddon. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Her er det regn og sterk vind! 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Skrevet 20. januar 2007 Her er det regn og sterk vind! Her blåser det også men sikkert ikke så mye som hos deg 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Her blåser det også men sikkert ikke så mye som hos deg Jeg trodde faktisk det skulle blåser mer, så kanskje det ikke blir noen storm. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Skrevet 21. januar 2007 Jeg trodde faktisk det skulle blåser mer, så kanskje det ikke blir noen storm. Vi har ikke slike stormer så folk fra Vestlandet ler når vi sier storm ;o) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Vi har ikke slike stormer så folk fra Vestlandet ler når vi sier storm ;o) Hehe, er det sant? En gang sa jeg det var kraftig vind her, men det var visst ordentlig storm! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.