Gå til innhold

Hvordan får jeg bort lukten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle prøve en parfyme idag og presterte å spraye den i hånden! Den lukter helt GRUSOM, og jeg får ikke vekk lukten!! Har prøvd å vaske hendene med masse såpe flere ganger men lukten sitter fremdeles igjen! Lukten er så fæl at jeg faktisk sitter her og er kvalm av den, føler meg svimmel og i det hele tatt. Hva kan jeg vaske hånden med som vil ta knekken på denne forferdelige parfymelukten?

Jeg har faktisk tredd på meg en hanske for å hundre at lukten sprer seg i leiligheten min.

Og for de av dere som lurer på hvilken parfyme dere _ikke_ skal kjøpe så er det parfyme av merke Agent Provacateur

http://www.telegraph.co.uk/fashion/graphics/2005/11/09/ixefperf199.jpg

Skrevet

Jeg skulle prøve en parfyme idag og presterte å spraye den i hånden! Den lukter helt GRUSOM, og jeg får ikke vekk lukten!! Har prøvd å vaske hendene med masse såpe flere ganger men lukten sitter fremdeles igjen! Lukten er så fæl at jeg faktisk sitter her og er kvalm av den, føler meg svimmel og i det hele tatt. Hva kan jeg vaske hånden med som vil ta knekken på denne forferdelige parfymelukten?

Jeg har faktisk tredd på meg en hanske for å hundre at lukten sprer seg i leiligheten min.

Og for de av dere som lurer på hvilken parfyme dere _ikke_ skal kjøpe så er det parfyme av merke Agent Provacateur

Skrevet

Bordsalt. Fukt hånda - strø på salt og gni det inn. Godt varmt vann etterpå. Evt flere ganger.

Det fjerner også fiske- og rekelukt.

Skrevet

Bordsalt. Fukt hånda - strø på salt og gni det inn. Godt varmt vann etterpå. Evt flere ganger.

Det fjerner også fiske- og rekelukt.

Takk for tips!

Skrevet

Takk for tips!

Det fjerner alle organiske lukter så vidt jeg vet.

Hjalp det?

hidi, the scorpion
Skrevet

Hjalp det?

Vet ikke hva det er med meg i dag, men tenk om det _ikke_ var hendene hun sprayet...

Og sitter på badet og hylskriker av smerte, fordi salt svir noe inni hampen ett visst sted....

*lol*

Skrevet

Hjalp det?

Det hjalp faktisk en god del.. skyldte med zalo også, men kan fortsatt lukte den forferdelig parfymen hvis jeg putter nesen til hånden, men den verste stanken er ihvertfal borte.

Skrevet

Vet ikke hva det er med meg i dag, men tenk om det _ikke_ var hendene hun sprayet...

Og sitter på badet og hylskriker av smerte, fordi salt svir noe inni hampen ett visst sted....

*lol*

Salt svir -ikke- et visst sted. Men såpe gjør.

Skrevet

Det hjalp faktisk en god del.. skyldte med zalo også, men kan fortsatt lukte den forferdelig parfymen hvis jeg putter nesen til hånden, men den verste stanken er ihvertfal borte.

Såper er ikke så bra mot alle typer lukt. Zalo er fint mot bensin og oljelukter.

hidi, the scorpion
Skrevet

Salt svir -ikke- et visst sted. Men såpe gjør.

Ingen erfaringer her, men du har testet?

Såpe svir ikke på meg...

Skrevet

Kaffe er et bra middel til å dempe lukt. Ta litt malt kaffe på fuktige hender og masser inn. Skyll av og så godt som all lukt er bort. Du vil i tillegg få veldig mjuke og fine hender. :)

Skrevet

Ingen erfaringer her, men du har testet?

Såpe svir ikke på meg...

Såpe svir i følge sikre kilder. Men bare hvis den havner i tisserøret.

Da har vi lyrikken:

Girl in church gets hope inn her soul, girl in bath gets sope in her hole.

hidi, the scorpion
Skrevet

Såpe svir i følge sikre kilder. Men bare hvis den havner i tisserøret.

Da har vi lyrikken:

Girl in church gets hope inn her soul, girl in bath gets sope in her hole.

Du er bare ikke sann!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...