Gå til innhold

alkoholpåvirket-kan man bli en annen person?

Anbefalte innlegg

Gjest Puddelen
Skrevet

mel Gibson ble i fylla arestert for en stund siden og han skreik og hylte ut masse anti semitiske utsagn. I ettertid har han hevdet at det er ikke noe han mener og at det var det at han var så full som forandret personligheten så totalt.

Er det riktig og troverdig?

hidi, the scorpion
Skrevet

Ikke helt troverdig nei. Han mente nok det han sa, men ikke offentlig...

Hvis han ikke hadde blackout og ikke husker noenting...

Skrevet

Nei, det er ikke riktig eller troverdig. Man blir ikke en annen person i fylla.

Gjest Puddelen
Skrevet

Nei, det er ikke riktig eller troverdig. Man blir ikke en annen person i fylla.

så mel gibson hater jøder?

Skrevet

Nei, man endrer ikke personlighet, men alkohol påvirker den sinnsstemning man er i når man begynner å drikke. Den blir forsterket.

Er man glad når man begynner å drikke, blir man gladere. Er man trist, blir man tristere. osv.

Sjansen for at Meller'n har tenkt de tankene før er nok store, ja.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Joda, jeg kjenner folk som forandrer seg totalt i fylla. En tidligere kompis av meg er verdens snilleste og roligste, men når han blir full er han både kranglete og voldelig og greier knekke utav seg de verste fornærmelser.

Gjest Puddelen
Skrevet

Nei, man endrer ikke personlighet, men alkohol påvirker den sinnsstemning man er i når man begynner å drikke. Den blir forsterket.

Er man glad når man begynner å drikke, blir man gladere. Er man trist, blir man tristere. osv.

Sjansen for at Meller'n har tenkt de tankene før er nok store, ja.

Jeg har opplevd det motsatte. At jeg er i godt humør i begynnelsen.Men så blir jeg deppa jo fullere jeg blir.Og jeg har opplevd plenty av "normale" folk uten psykiske lidelser som i fylle blir sentimentale og deppa og sånt.

Skrevet

Jeg vet ikke, det kan jo virke sånn.

hidi, the scorpion
Skrevet

Misliker dem sterkt, vil jeg si...

Gjest Puddelen
Skrevet

Misliker dem sterkt, vil jeg si...

Jeg vet at faren hans har kommet ved veldig antisemitiske utalelser om at holocaust var en bløff og sånt.

Så at noe sånt ligger i mel gibson kanskje er vel forståelig.

Men han er klok og smart og god og snill kristen og ikke antisemitt. Han er alkoholiker og ble etter dette lagt inn på avrusning. Han la seg totalt flat etterpå og ba om unnskyldning og ville prate med jødiske ledere for å "forstå" mere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...