infine Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg er allergisk mot en del medisiner, intolerant mot andre og allergisk mot hund. Videre er jeg under utredning for mulig hjertesykdom. (egen tråd i hjertesykdommer). Jeg trodde trettheten kom av problemer med hjertet men nå lurer jeg på om man kan bli uttalt trett hvis man stadig blir utsatt for ting man er allergisk mot. Har nemlig en hund som jeg trodde var allergifri (tibetansk terrier). Nå har den vært på utlån i en måned og jeg sitter kun igjen med hjertesymptomene mine. (som er ekle nok). På den annen side har jeg økt albyl-e mengden, hvilket jeg gjorde 14 dager før hunden ble levert, og jeg merket allerede da at det var positivt i forhold til utmattelsen. Andre her inne med tretthet som symptom på allergi?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262974-tretthet-som-allergissymptom/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.